Joululahjapanikointi alkaa iskeä.... Kerätään lahjaideoita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paapaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paapaa"

Vieras
Pitäis miettiä lahjoja jo, varsinkin aikuisten lahjat mietityttää... Kerätään tähän ideoita!

Mitä lahjoja ootte jo hommanneet, mitä on vielä hankkimatta? Ja mitä antaa vaikka omillen. 60 v. vanhemmille?

Mä marssin kirjakauppaan aina ensin. Sieltä harrastusten ja mieltymysten mukaan lähtee jokaiselle ainakin yksi paketti. Tosin olen kerran osunut harhaan ja oma mies närkästyi saamastaan kirjasta. :D

mulla ei ole ideoita kuin lapsen lahjoihin, se tulee saamaan bruderin ison traktorin, stigan, sikun ison traktorin, kirjoja, maatilan eläimiä,palapelin, cd levyn

miehestä ei oo mitään ideaa, siis pää lyö tyhjää..
siskon lapset saavat sen mitä toivovat (sikso ilmoittelee sitten)
samaten sisarukset, se mitä tahtovat/tarvitsevat
vanhemmilleni jotain perinteistä kirja/neule linjaa

Mekin tehdään miehen kanssa nuita saippuoita ja toinen varma lahja esim. vanhemmille ja isovanhemmille on koota dvd lapsista kuvatuista videoista ja kuvista. Tehtiin viime vuonna tytöstämme tällainen ja kaikki tykkäs! Kyynel silmäkulmassa katsoivat sitä :')

Lasten isovanhemmille seinäkalenterit joissa joka kuukauden kohdalla ulkona otettu kuva lapsista. Näkyy vuodenaikojen vaihtumisen lisäksi lasten kasvu. Ovat niin pieniä vielä että vuodessa kasvaa paljon. Ja sitten laitan appiukolle valokuvakirjan lasten parhaista kuvista, sain sen ilmaiseksi teettää lahjakorttikoodilla.

Mä olen ollut useana vuonna hyvin tylsä ja hommannut vaan lahjakortteja mm. elokuviin, musiikkiliikkeeseen, bodyshoppiin, seppälään, pentikkiin ja perustavaratanoon.

minä RAKASTAN lahjojen keksimistä eri ihmisille :) vuoden kohokohta. normaalisti hyvin vaikea kohde, isäni, saa tänä vuonna mahtavan löydön nettikaupasta - punaisen haulikon patruunan muotoisen laatutermarin. harrastaa metsästystä ja on vaahdonnut lähiaikoina huonoista termospulloista.

Yhteistyössä