joululahjaksi nintendo wii, playstation 2 tai 3 vai x-box ihan utopiaa auttakaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelien ihmeellinen maailma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelien ihmeellinen maailma

Vieras
siis tytöt(noin 10- vuotiaat) haluais singstarin joululahjaks, niin mikä pelikonsoli? mä en ymmärrä näistä mitään ja ei oikein voi tytöiltäkään kysyä kun ne arvaa sitten... Hyvä ja suht edullinen olla pitäis... onko jollain tietoa ja/tai kokemuksia?? kiitos jo etukäteen.

Toi playstation3 näyttää maksavan tällä hetkellä noin 400e, ja pelit siihen noin 70-80e, jumalattoman kallis kapistus tommoseks pelikoneeks. Pleikkari kakkosen saa edullisesti, satasen kieppeillä, hiukan yli, ja pelejä alkaen aina 10 eurosta ylöspäin... Sitä mä suosittelen.

Jos halvalla haluatte päästä niin ostakaa PS2, niitä saa reilulla 150 eurolla ainakin joistain nettikaupoista, en oo katsonut tavallisissa kaupoissa. Singstareja oli juuri Anttilassa tarjouksessa - muista sitten ostaa ne mikrofonit myös.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos pelkkien Singstarien takia haluaa niin Playstation 2 ja siihen sitten muutamat Singstar-pelit päälle.

Ei taida olla noiden hankkintojen jlk. suht edullisia mitä ap viestissä laittoi. Ps2 maksaa uutena halvimmillaan 150e ja se sis. singstar aloituspaketin ja jos haluaa lisää levyjä ne maksavat n.30-50e. Käytettyinä saisi halvemmalla.

Meillä jo toista kertaa korjattavana...

Siinä aikaisemmassa erässä oli kai joku valmistusvika, oma kone taisi tulla siitä erästä jossa se oli jo korjattu. Joten jos nyt ostaisi Xbox 360:n niin samoja ongelmia ei olisi.

X-box 360 ei tiedä kuin ongelmia.

Meillä ei ole kyllä ollut mitään ongelmia sen kanssa.

Singstar vaan on yksinoikeudella Sonyn, joten sitä saa vaan pleikkareihin.

eli pleikka sen olla pitää, muihin ei saa singstaria. toi auttoi jo paljon, kiitos..

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Markantalossa pelkkä ps2 konsoli näyttää olevan 129?

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/8203

Niin ja eilen Ideaparkin pelitapahtumassa pelikonsolia myytiin hintaan 99e ja monet liikkeet näytti pitävän samaa hintaa sillä. Mut taisi olla vaan viikonlopun tarjous.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Niin ja eilen Ideaparkin pelitapahtumassa pelikonsolia myytiin hintaan 99e ja monet liikkeet näytti pitävän samaa hintaa sillä. Mut taisi olla vaan viikonlopun tarjous.

Joo, sieltä jäi muutama pleikkapeli ja ds-peli mukaan :D

Joo, sieltä jäi muutama pleikkapeli ja ds-peli mukaan :D

Juu samoin, hyviä tarjouksia oli kyllä, harmi vaan kun noi muksut kyttäs silmät kiiluen mitä ostin, ei eksy siis ne pelit enää pukinpakettiin.... :whistle:

Toi playstation3 näyttää maksavan tällä hetkellä noin 400e, ja pelit siihen noin 70-80e, jumalattoman kallis kapistus tommoseks pelikoneeks. Pleikkari kakkosen saa edullisesti, satasen kieppeillä, hiukan yli, ja pelejä alkaen aina 10 eurosta ylöspäin... Sitä mä suosittelen.

Mutta kolmosessa on se BluRay! :p

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mutta xboxille on ilmestynyt singstar-vastine LIPS

Mä en itse ostais xboxia, kavereilla on ja ongelmia kanssa. Koko ajan saa korjauttaa. Ps2 on aika varma valinta kyllä. Ja tosiaan, pelit on halvempia!

toi on totta, ja en ostais sitä itekkään. Meillä on pleikka2 ja wii ja ne riittää.

Kerroin vain et myös xboxille on oma laulupeli jos vaikka joku siihen olisi päätynyt:D

mutta xboxille on ilmestynyt singstar-vastine LIPS

Mä en itse ostais xboxia, kavereilla on ja ongelmia kanssa. Koko ajan saa korjauttaa. Ps2 on aika varma valinta kyllä. Ja tosiaan, pelit on halvempia!

toi on totta, ja en ostais sitä itekkään. Meillä on pleikka2 ja wii ja ne riittää.

Kerroin vain et myös xboxille on oma laulupeli jos vaikka joku siihen olisi päätynyt:D

Mutta jos lapsi haluaa Singstarin niin sen on oltava just Singstar eikä mikään korvike :D

Yhteistyössä