Joululahjaideoita

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuntuu, että pää on tyhjä... Tarvisin joululahjavinkkejä...

- Isä 50+v.
- äiti 50+v.
- anoppi 50v+
- lapsemme kummeille (pariskunta alle 30v.)
- pikkusisko n. 20v. (hänelle tosin helpoimmasta päästä on keksiä, kun vasta muuttanut omaan huusholliin)... mutta nämä muut, apua!
 
herkkukoreja?
joissa
-glögiä
-viiniä
-joulusinappia
-pipareita
-aurajuustoa
-suolakeksejä
-tuorejuustoa
-kynttilöitä
-servettejä
-karkkeja
-rusinoita
-manteleita

tms.

tai sit teetätä omista kuvistas seinäkalenteri? maksaa extrafilmillä jotai 13e kpl.

tai jotain :D
 
Sellaiset saunasetit (pyyhkeet, istuinaluset ja / tai jotain löylytuoksuja kiulussa + löylykauha )
Viimevuonna ostin sellaisia jyvätyynyjä (Kaura-Kalle tmv.) ja samaisessa paketissa myös sellaisen hierontarullan.
Ja torkkupeitteet on minusta kivoja myös.
 
taiteilijasielu
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
no osta yksvärisiä t-paitoja tai tyynyliinoja tms ja tekstiilitussit / värit ja laita lapsi taiteileen niihin jotain? tai kasta lapsen jalka ja käsi väriin ja paina kankaalle?
EIII!Tää on niin kulunu idea!! Laita lapset ennemmin taiteilemaan paperille kuin sotkemaan paitoja tai tyynyliinoja!
 
Entäs nämä?
Leffaliput. Teatteriliput paikalliseen teatteriin. Lehtitilaus (nyt on tarjouksia ainakin Formalla). Leivo itse jotakin tai tee sinappia, hilloa, tmv. Teetä suurennos lapsen kuvasta ja laita kauniisiin kehyksiin. Tai kehystä jokin lapsesi taideteos (piirrustus tai maalaus). Jos osaan neuloa, itse tehdyt lapaset/kaulaliina/pipo/baskeri on arvossaan.
 
Ei-lahjaton
Tämä on nyt pienimuotoinen mainos mutta jos haluaa päästä helpolal niin eikun surffilauta käteen ja:
http://korujahelmi.net/

Käsintehtyjä ja ihan suomalaisia koruja. Tuolla sivulla on linkki muutamaan koruja itse tekevään ihmiseen ja ennekaikkea heidän kauppoihinsa...
 
Teatteriliput/ravintolaan lahjakortti
Kori,jossa kaikkee kotiin tarpeellista:
shampoo,saippua,hoitoaine,tops-puikkoja,vanua/pumpulia,hammastahnaa jne.
kahvimuki/jotain erikoiskahvia sellofaaniin
koriin kaikkia erikoisia herkkuja jostain paikallisesta herkkupuodista
 

Yhteistyössä