Joululahjaidea 3kk poikavauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täti

Vieras
Mitään toiveita ei vanhemmat osanneet esittää, ainoastaan sanoivat ettei leluja tai vaatteita.

Mua ihan nolottaa miten huono olen keksimään hänelle lahjaa! Lähipiirissä ei tuon ikäisiä pienokaisia niin en oikein tiedä mikä olisi kiva lahja...

Pliis auttakaa...

Itse tykkäisin valokuvakehyksestä tai albumista. Tai lahjakortti vaikka yksivuotiskuvaan, taitaa maksaa kyllä maltaita, eli se oli huono idea, itse en ainakaan raaskisi sellaista ostaa kun en omiakaan raaski käyttää kuvassa...

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Mitäs sitten jos ei lelua eikä vaatetta??? :o

Sitä minäkin mietin... Ne kun ensimmäisenä tulee mieleen. Lahjan haluaisin antaa lapselle, se ei tietenkään sulje pois sitä ettenkö voisi poikaa hoitaa vaikka vanhempien elokuvaillan ajan. Mutta mulle ei tule mitään mieleen. Rahaa enkä lahjakorttiakaan haluaisi antaa, vaan jotain ihan konkreettista.

Valokuvaus-lahjakortti on tosi kiva idea, mutta valitettavasti minulla ei ole varaa ostaa niin kallista lahjaa kun nyt jouluksi täytyy ostella aika monta muutakin lahjaa...

Rahaa olisi käytettävissä max. 25-30? tähän lahjaan, mutta ei olisi pahitteeksi jos jotain kivaa saisi alle parin kympin hintaan..

lampaantalja, nokkamuki, itse tehty viltti, jalan-/kädenjälki taulu (johon voivat itse sitten painaa sen jälken), vaippoja, aterimia, kehystaulu, kultasepän liikkeissä on hienoja pituusmittoja, pyyhe, pulkka (menee ehkä lopputalvesta jos on lunta), onhan noita vaikka kuinka...