Joululahjaehdotuspino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jouluihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jouluihminen

Vieras
Tähän pinoon kaikenlaisia joululahjaehdotuksia, jotka on ollut hyviä tai jotka ite on kekannu :D

Mun ehdotus on ne Tommy Tabermannin Cupido-viinilasit!

En oo ite mikään Tabermann-fani, päinvastoin mutta musta oli kivaa että viinilaseissa luki jokin nätti teksti!

Annoin ne viime vuonna veljelleni ja hänen vaimolleen lahjaksi ja oli pidetty, paras lahja kuulemma :P
Ja tänä vuonna ajattelin antaa ne isälleni ja hänen vaimolleen!
Hinta on vähän siinä ja siinä, riippuen paljon yleensä laittaa lahjaan rahaa ja tietenkin kenelle se menee, mutta just katoin anttilan kuvastosta että tarjouksessa 19,90e :)

Mitäs teillä muilla on mielessä? ;)

Veljen kanssa ostetaan vanhemmille+nuorimmille sisaruksille uusi tietsikka. Niiden nykyinen on sellainen pommikone, että räjähtää ihan justiinsa. Muuta eivät sitten meiltä saakaan :P

Muiden lahjoja en vielä paljon tiedäkään.. Jotakin kivaa pitäisi jostain löytää.

Anopille ja appiukolle ostetaan leffalippuja. Anoppi kesällä sanoi että ei ole leffassa käynyt sit nuorimmaisen pojan syntymän ja tämä kaveri on syntyny -84 :D
Ehkä sama myös mun vanhemmille kun eivät varmaan ole hekään käyneet vuosikymmeniin leffassa.

Viime vuonna annettiin molemmille 100 eur hotellilahjakortit. Kävivät sit yhdessä virkistäytymässä Turun Caribiassa.

Toi palapeli oliki hyvä idea!
Mun isä ja hänen vaimonsa onki Viivi&Wagner-faneja että sekin kävisi, hmm, kummankohan nyt sitten valitsisi :P

Ja itse painettu tyynyliina onkin ollut jo meillä traditio, ei välttämättä joululahjana mutta muuten ja sellaset ajattelin esikoisen 'avustamana' tänä vuonna jollekin taiteilla, isoisovanhemmille vaikka :)

Lisää :D