Joululahja palstalaiselle

@Elena777
Lapin erämökki/muu missä vieraat ihmiset ei hötkyile ympärillä/häiritse/tarvitse jotakin Ellulta -
niin pitkäksi aikaa kuin siltä tuntuu. Sinne omavalintaisesti joko jälkikasvu tai hyvä ystävä/molemmat mukaan. YHTÄÄN mistään ei tarvitse olla huolissaan, KAIKKI asiat hoituu ilman Ellun panosta.❤ Pelkkää itsehoitoa/hellimistä/purkamista koko aika.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
En tunne ketään, joten jokainen saa kuution muotoisen paketin, jonka ympärillä on lahjapaperia ja päällä punainen rusetti.
Paketti on 20/50 - 30/40 - 50/60 pituus - syvyys - leveys.
Paketin sisällä on kerros valkoista täytepaperia ja kuplamuovia.

Lahjan näette, kun otatte kuplamuovin pois siitä ympäriltä.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Boobie ja Lispetti
vierailija
En tunne ketään, joten jokainen saa kuution muotoisen paketin, jonka ympärillä on lahjapaperia ja päällä punainen rusetti.
Paketti on 20/50 - 30/40 - 50/60 pituus - syvyys - leveys.
Paketin sisällä on kerros valkoista täytepaperia ja kuplamuovia.

Lahjan näette, kun otatte kuplamuovin pois siitä ympäriltä.
Milloin laitat lahjat postiin? Olen yrittänyt selvittää onko postin asiakaspalvelu huomenna auki.
 
En tunne ketään, joten jokainen saa kuution muotoisen paketin, jonka ympärillä on lahjapaperia ja päällä punainen rusetti.
Paketti on 20/50 - 30/40 - 50/60 pituus - syvyys - leveys.
Paketin sisällä on kerros valkoista täytepaperia ja kuplamuovia.

Lahjan näette, kun otatte kuplamuovin pois siitä ympäriltä.
Kiitos, @möyhis, olet jalomielinen ihminen.
Hiukan itsestäni: Olen hiuksenhalkoja, noista sinun antamista mitoista ei oikeen saa kuutioa.
Mutta sehän nyt on sivuseikka.

Saat Mersun vastalahjaksi.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kiitokset

Ja sinulle siihen yhteiseen pesutilaisuuteemme parasta mahdollista aurinkovoidetta, huolellinen levitys kuuluu luonnollisesti samaan pakettiin

Auringonlaskun aikaan meren rannalla kaivan retkipöydän ja 2 tuolia esiin, kylmäkassistani ja -voileipiä

SKÅL!
Tiedät kyllä, mistä rouvat tykkää 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
@Algoma saa joululahjaksi emännän joka on lämminsydämisin, herttaisin ja kauniskäytöksisin, mutta yhtä haastavalla huumorilla varustettu kuin Sir Algoma itse joten nainen kikattelee-käkättelee söpösesti Sir Algoman jutuille ja kertoo itse vähintäänkin yhtä hyviä juttuja jotka ilahduttavat Sir Algomaa.
Kun Sir Algoma istuu nojatuoliin niin tyttönen tanssahtelee keittiöön ja kaataa silloin tällöin Sir Algomalle viskihömpsykät.🥰

Hyvää joulun odotusta Sir Algoma.💋
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Ei se uskalla sinne lähteä, liikaa "tummia". Menolippu Siperiaan ois parempi.
Hollannissahan on hyviä tyyppejä!❤

Ja, onneksi olkoon Hollanti!
 
@Algoma saa joululahjaksi emännän joka on lämminsydämisin, herttaisin ja kauniskäytöksisin, mutta yhtä haastavalla huumorilla varustettu kuin Sir Algoma itse joten nainen kikattelee-käkättelee söpösesti Sir Algoman jutuille ja kertoo itse vähintäänkin yhtä hyviä juttuja jotka ilahduttavat Sir Algomaa.
Kun Sir Algoma istuu nojatuoliin niin tyttönen tanssahtelee keittiöön ja kaataa silloin tällöin Sir Algomalle viskihömpsykät.

Hyvää joulun odotusta Sir Algoma.
Kiitos, @Lispetti. Saisit Mersun Tai Bemarin lahjaksi, mutta pääsivät juuri loppumaan

Lada?
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Kiitos, @Lispetti. Saisit Mersun Tai Bemarin lahjaksi, mutta pääsivät juuri loppumaan

Lada?
Voi kiitos Sir Algoma!💋
Jos saa pyytää niin Nivan ottaisin, ehottomasti!😍

Tällä kelpaisi huristella (on ohituskapasiteettia!) ja vetää lössiä ojasta:



 

Yhteistyössä