Joululahja miehelle?

esikoinen tulossa
mitäs miehes harrastaa?
meillä on moottoripyöriä aloudessa niin ostin sit semmoisen kaasareitten synkronointihomman. on taatusti mieleinen eikä varmaan osaa odottaa et olisin älynny ostaa jotain semmoista:)
 
mulla on paketissa vaatetta, suosikkibändihuppari ja t-paita..ja kirja jollaista ei varmasti osaa odottaa, mut luulen et on mieluinen, kertoo musiikista, yhdestä genrestä:)
Huonosti minäkin keksin noita lahjaideoita, enimmäkseen tulee vaatetta ostettua, mut niitähän kyl tarviikin
 
Mulla on sama ongelma. En kertakaikkiaan keksi mitään.. :/
Mies ei oikeestaan harrasta mitään se on sellanen nörtti, ammatiltaan sähköasentaja. Eli kaikki tekniikka on sille mieluista.
Puhu tossa, että haluais läppäriinsä uuden kovalevyn ja mä olin ihan "jee, sen mä ostan" mut tilas sen sitte itelleen. :headwall:
Koruja ei käytä, metalli-musiikkia kuuntelee, mutta sil on jo kaikki levyt. konsertti lipun oon jo ostanu 3 kertaa, että ei sekään oo enää kiva.

Mitä ihmettä mä ostan???

Onko jotain uutta tekniikka-hömpötystä ilmestyny? Tai tulisko teille muuta mieleen? Lahja sais maksaa enintään 150?.

Auttakaa mua! :D
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mitä ihmettä mä ostan???

Onko jotain uutta tekniikka-hömpötystä ilmestyny? Tai tulisko teille muuta mieleen? Lahja sais maksaa enintään 150?.

Auttakaa mua! :D
Tilaa sille joku sitä kiinnostava lehti. Tai onko sillä jo se lethermanin (miten kirjoitetaankaan) monitoimityökalu, jonka saa semmoseen koteloon, mikä kulkee aina vyöllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mitä ihmettä mä ostan???

Onko jotain uutta tekniikka-hömpötystä ilmestyny? Tai tulisko teille muuta mieleen? Lahja sais maksaa enintään 150?.

Auttakaa mua! :D
Tilaa sille joku sitä kiinnostava lehti. Tai onko sillä jo se lethermanin (miten kirjoitetaankaan) monitoimityökalu, jonka saa semmoseen koteloon, mikä kulkee aina vyöllä.
Sille tulee jo 2 tietokonelehtee ja akkari. :D
Leathermanin oon ostanu sille jo, samoin Zipon ja Spacepenin. noi on ollu kyl mieluisia.
 
Mun mies sai eilen kiksit, kun ostettiin sille uus hieno taskulamppu (ei maltanu odottaa jouluuun). Totesin sille vain, että ihme asioista säkin innostut. Mut hän harrastaa siis koneiden värkkäämistä ja siihen hommaan ainakin tarpeellinen. Voisko teillä olla semmoselle tarvetta?

Mä ite harrastan semmosta, et eilenkin ku kaupoilla oltiin, niiin panin mieleen mitä mies katteli (mm. yhtä pipoa) ja käyn varmaan semmosta vaatetta sit ostamassa. Mut mun mies tykkääkin noista vaatelahjoista, kaikki ei vissin niin välitä?!
 
Taskulamppuja meillä on ja vaatteita tuo ei pahemmin kattele. Käy ostamassa kun tarvii jotain eikä paljon aikaa kuluta siihen.
Kerran ostin sille yhen paidan, se on edelleen kaapissa laput paikallaan :kieh:

Kai mä ostan kalsarit :/
 
Jnen
Tänä vuonna en ole vielä keksinyt mitä hankin miehelle lahjaksi, mutta aikaisempina vuosina olen antanut muunmuassa näitä: lahjakortti minun suorittamaani päähierontaan, lahjakortti minun suotrittamaan eroottiseen hierontaan, seksikkäitä alusvaatevalokuvia minusta, kirja jossa kuvia meidän yhteisistä ajoista ja kivoja kirjoituksia, vaatteita, kylpyläloma.. ja sit on kaikkia pieniä juttuja, kuten koristesineitä, jotka kertoo jostain teidän yhteisestä asiasta. Eli ei mitään koristekissaa, jolla ei ole mitään merkitystä vaan joku juttu joka erityinen jostain syystä.:)
 
Mä meinasin ostaa miehelle kalvosinnapit jotka voi laittaa hääpäivänä (meillä on häät tulossa ens keväänä) ja sitte ehkä lahjakortti johonkin että voi parran käydä muotoilemassa tai kylpylään jotta voi ottaa joko kasvohoidon tai hieronnan tms.
 

Yhteistyössä