Joululahja, jonka haluat, mutta tiedät ettet saa?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Mikä se on? Ja miksi et saa?

Viime vuonna halusin vain yhtä; pitkävartisia villasukkia. Se olisi riittänyt. Vihjailin miehelle, joka olisi ne voinut "teettää" äidillään. Mutta ei. Osti mulle perus nokian kännykän, kun kuulemma olisi ollut liian "tylsä" lahja ne sukat. Plääh.
 
"vieras"
Lindt creation strawberry 70% tumma suklaa levy. Haluaisin tuota maistaa kun tummasta suklaasta kovasti pidän, mutta mieheni mielestä ei tarpeeksi "hohdokas" lahja. En ymmärrä tuota miesten logiikkaa kun tuo on se mistä tulisin iloiseksi ei sen tarvi sen kummempaa/kalliimpaa olla.
 
"AnGeL"
tylsää mutta mä saan sen minkä haluankin..halusin singstarin ja mies eika ei meinannut sitä mulle ostaa mulle nyt oli tilannutkin sen mulle joululahjaksi..ai niin yks mitä en saa on petri nygård reino tossut ku mies vihaa petriä :DDD mutta voihan sitä aina itse itseä hemmotella vais :))
 
En tiedä. Mä kerroin, että haluan läppärin, Canonin järkkärin, saumurin, hieronnan ja kasvohoidon.

Mutta kaikkia noita en saa...koska mies ei ole saanut multa salattua sellaista summaa syrjään, että hän nuo kaikki mulle pystyis hankkimaan.

Joten mä oikeastaan toivoin lahjaksi yhtä noista + yllätyslahjaa. Siis joku sellainen, jota en osaa arvata.

Mies on salaa katsellut kameroita viime päivät, joten vahva epäilys on, että pukki mulle moisen tuo :)
 
Uusi läppäri :) En ihan niin kallista lahjaa kehtaa toivoa, eikä ole varaa itse lahjoa itseään ihan tuolla tavalla. Veronpalautuksia kyllä tulee, mutta ne menevät esikoisen uusiin silmälaseihin.

Kultainen ohut kaulaketju voisi olla sellainen, josta kehtaan vihjatakin.
 
Mulla on joululahjatoive joka ei toteudu. Eikä tällä hetkellä onnistu edes itse ostaa, sen verran paljon rahaa tarvittaisiin.
Se jää odottamaan kevättä tai kesää valitettavasti. Olisi vain ollut hienoa katsoa ikkunasta ulos ja nähdä "uusi" komistus pihalla.
 
dude
Höyryimurin. Kaikki jotka mulle ostais muutenkin lahjan vois laittaa rahansa siihen. Ite maksasin loput, kun on niin kallis. Mut ei se onnistu, kun kukaan ei ole kysynyt mitä haluan. Ja eihän tollasta 700e toivetta voi kellekään edes ehdottaa!
 
Haluaisin sellaisen ihmekahvihärpättimen, siis Dolce Gusto tai jotain :)
Mutta tänä jouluna taitaa mennä mun lahjarahastoni remonttiin jota tehdään tulevalle kodille. Tosin musta tuntuu että siinä on mulle lahjaa riittämiin kun saan laittaa joulua kodissa, jossa on valkeat hirsiseinät ja harmaat lautalattiat <3
 
  • Tykkää
Reactions: SitäSaaMitäTilaa
ilman jään
Hierova istuinpäällinen, sellanen kunnollinen, joka hieroo takaraivosta ristiselkään ja jossa paljon erilaisia hierontamahdollisuuksia valittavana =) Maksaa vaan yli 200e ja ei nyt ole varaa sellaiseen =(
 

Yhteistyössä