Joululahja ideoita läheisille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras miettii

Vieras
Mitä laitatte läheisillenne, ystävillenne joululahjaksi? Ikähaarukalla 35-85 vuotiaille.
Vaikea ajatella mitään, kun Kaikkea tuntuu olevan, joten ideoita kaipaan :)

Kynttilät on aina toimiva lahja; voi poltta pois ja melkein kaikki tykkää niistä!
Kösityöihminen voi kutoa villasukkia, nekin tulee äytettyä pois ja melkein kaikki tykkä niistäkin.

Ehdottomasti jotain tarpeellista. Ihmisillä on jo liikaakin tavaraa nurkat täynnä. Minäkin meinasin ehdottaa villasukkien neulomista.. voi toki ostaa valmiitakin. Itse tehtyä sinappia, pipareita, kuivakakku .. tai aineeton lahja: lahjakortti hemmotteluhoitoihin, hierojalle, siivousapua jne.

Minä kuulun jo tuohon mainitsemaasi ikähaarukkaan, joten vastaan näin. Olisin otettu villasukista (=joku todella nähnyt vaivaa lahjani eteen), tykkäisin hemmottelulahjakortista (jotenkin tuntuisi oudolta saada muilta kuin mieheltä/siskolta/äidiltä) ja ihaninta mitä voisi olla, jos joku lupaisi ottaa kaikki lapset yhdeksi illaksi hoitoon.

Etsitkö jo joululahjaa? Tämä on ehdottomasti parasta mitä voit lapsellesi antaa! Oon pikkasen kateellinen tenaville, sillä mäki haluun tollasen. Play-i lelurobotti opettaa lapsesi teknisiä taitoja sekä logiikka, jopa koodaamaan. Katso Video http://ow.ly/qhlNe

Siskolleni, joka tosin alle tuon sanomasi ikähaarukan, 24v. vaatekauppaan lahjakorttia tai kauneushoitolaan. Tykkää myös sisustusjutuista, joten ehkä jotain pientä sellaista lisäksi, mutta vain koska tiedän tarkkaan hänen makunsa, on aika tarkka ;) .

Omille vanhemmilleni on taas hieman vaikeaa, kun tosiaan kaikkea jo löytyy. Äiti on tosin vasta alkanut muumimukeja kerätä, joten ainakin sellainen varmaan löytyy hänen paketistaan. Iskälle ehkä jotain moottoripyöriin liittyvää. :)

Oma mies toivoi lahjakorttia K-rautaan. :D

Iäkkäämmät ihmiset joilla on jo kaikkea, ovat tykänneet herkkukoreista, joko kaupan valmiista tai itse tehdyistä.
Sinne voi tunkea glögiä, juustoja, pipareita, suolakeksejä, suklaata jne.

Yhteistyössä