Joulukuussa 2003 syntyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Katja

Jäsen
18.05.2004
217
0
16
Meidän neiti syntyi 25.12.2003 eli kohta puoli on 1v. synttärit :heart: Oisin kyselly et mitenkä teillä joiden lapset on ihan siinä jouluntietämillä syntyneet et pidättekö oikeana synttäripäivänä juhlat vai aikaisemmin/myöhemmin?meneekö lahjat joululahjojen kans samassa vai erikseen? Meillä menee erikseen (tietysti) ja aateltiin synttärit pitää paria päivää aikaisemmin.

Meidän tyttö on syntynyt 17,12,03 ja seuraava viikonloppu menee juhliessa. Kuitenkin taitaa saada vanhemmiltaan enemmän joulu kuin synttärilahjoja pakettiin käärittynä.

Heip. Olenkin miettinyt itse ihan samaa asiaa. Meidän esikoispoika syntyi 4.12.03. Varsinaisena syntymäpäivänä olimme matkoilla koko perhe, joten juhlat siirtyivät seuraavaan viikonloppuun ja nyt on ne sitten juhlittu. Hyvin meni ja kaikki olivat tyytyväisiä, etenkin itse sankari, joka piti enemmän lahjojen avaamisesta kuin itse lahjoista. :D Me haluaisimme, että lastamme muistetaan erikseen syntymäpäivänä ja jouluna. Mutta jotkut kuitenkin antoivat molemmat lahjat siinä samassa paketissa. Eli ei sitten jouluna mitään. Nyt ei se varmasti poikaa itseään harmita lainkaan, mutta myöhemmin varmasti. Saavathan monet muut lapset kaksi kertaa vuodessa lahjoja. Mutta kukin toimikoon omalla tavallaan. :xmas:

Meidän neiti on syntyny 19.12.2003 ja synttärit vietetään erikseen. Pääosa vieraista kävi tänää, mut huomenna tulee vielä mun veli. Ilmotettiin et saa tulla kumpana päivänä vaan. Jouluna sit näkee miten lahjojen kanssa käy. Kukaan ei kyllä sanonu et ois molemmat samassa. Mulle oli ihan ehoton juttu et synttärit pidetään erikseen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2004 klo 17:16 äippä kirjoitti:
Meidän neiti on syntyny 19.12.2003 ja synttärit vietetään erikseen. Pääosa vieraista kävi tänää, mut huomenna tulee vielä mun veli. Ilmotettiin et saa tulla kumpana päivänä vaan. Jouluna sit näkee miten lahjojen kanssa käy. Kukaan ei kyllä sanonu et ois molemmat samassa. Mulle oli ihan ehoton juttu et synttärit pidetään erikseen.

Meillä on poika syntynyt myös 19.12.03 ja synttärit pidettiin sinä päivänä. Joulu on eri juhla, vaikka onkin lähellä syntymäpäivää.

Meillä poika syntyi 21.12.2003, ja vietimme tätä edeltävänä viikonloppuna synttäreitä + vieraita kävi vielä alkuviikollakin.Joulua sitten juhlitaan erikseen. =)

poika syntynyt 22.12.03 j asynttärit ja joulu ehdottomasti erikseen. Ihan sen vuoksi että vanhemmalla iällä lapsi tajuaa jo tämän asian eikä ole reilua jos esim. sisarus saa kaksi kertaa vuodessa lahjoja...

mielestäni lapsella on oikeus synttäreihin sekä jouluun. Lapselle tämä on tärkeää. Aiukuinen ajattelee toisin eikä usein ymmärrä.

Meillä on toinen pojista syntynyt 20.12.2003
Tänä vuonna ei juhlia pidetty sillä uuden vuoden aattona muutetaan. Mutta olen ajatellut että rupeamme pitämään pojille kunnon synttärit tammikuussa. Esikoisemme on syntynyt 14.01.2003!!! Ja mieheni on syntynyt 31.12!!! Joten kunnon pippalot luvassa!

Yhteistyössä