Meidän poika oli viime yön ensimmäistä kertaa yökylässä mummulassa Ilmeisesti oli ihan normaaliin tapaan yö pojalla (mummusta en sitten tiedä ) mennyt. Me taas miehen kanssa vietettiin laatuaikaa kahdestaan :heart: Käytiin syömässä kiinalaisessa ja katsottiin leffa. Ja aamulla sain nukkua peräti puoli kymmeneen asti kun ei ollut ketään heräättämässä Päiväuniajan jälkeen haetaan poitsu mummulasta ja suunnataan Hoplopiin ystävien ja heidän lastensa kanssa :heart:
Mä olin eilen töissä!! =) Ja huomenna meen taas. Eka kerta sitten reilu vuoden jälkeen ja kyllä tuntui mukavalta! Mähän oon sh ja th ammatiltani, joten tällaista "keikkatyötä" pystyy paljonkin tekemään, jos haluaa ja jaksaa. Mä nyt sitten päätin aloittaa keikkailemisen, kun mies on nyt isäkuukaudella 16.1. asti ja jatkaa ainakin kevään ajan työssänsä vain 40%:n työajalla. Joten onhan sitä toisaalta vähän pakkokin tehdä jotain, jotta rahaa tulisi tarpeeksi.. Mutta ihan mukavaa vaihtelua välillä, en valita. Eikä poikaakaan tarvitse vielä hoitoon laittaa Ajattelin kyllä, että kunhan poitsu täyttää 1,5 v. niin voisin ilmoittaa hänet leikkitoimintaan mukaan =)
Tällaiset pikakuulumiset
Hyvää vuoden vaihdetta ja uutta vuoskymmentä kaikille!! :wave:
vaimo ja poitsu kohta jo 1v ja 1kk
Mä olin eilen töissä!! =) Ja huomenna meen taas. Eka kerta sitten reilu vuoden jälkeen ja kyllä tuntui mukavalta! Mähän oon sh ja th ammatiltani, joten tällaista "keikkatyötä" pystyy paljonkin tekemään, jos haluaa ja jaksaa. Mä nyt sitten päätin aloittaa keikkailemisen, kun mies on nyt isäkuukaudella 16.1. asti ja jatkaa ainakin kevään ajan työssänsä vain 40%:n työajalla. Joten onhan sitä toisaalta vähän pakkokin tehdä jotain, jotta rahaa tulisi tarpeeksi.. Mutta ihan mukavaa vaihtelua välillä, en valita. Eikä poikaakaan tarvitse vielä hoitoon laittaa Ajattelin kyllä, että kunhan poitsu täyttää 1,5 v. niin voisin ilmoittaa hänet leikkitoimintaan mukaan =)
Tällaiset pikakuulumiset
Hyvää vuoden vaihdetta ja uutta vuoskymmentä kaikille!! :wave:
vaimo ja poitsu kohta jo 1v ja 1kk