Paivih - Mukava kuulla, että kiinteiden aloittaminen on helpottanut pulautuksiin
Meille tuli nyt aika lastenpolille tuosta pojun ihottumasta. On välillä oikein siisti iho ja välillä ei. Nyt on muutamina öinä raapinut rintakehäänsä, välillä ihan haavoille asti. Nytkin nukkunut tosi levottomasti öisin. Ei auttanut kuin nousta rasvaamaan rintakehää ja laittaa tumput käsiin. Nyt heijaan vaunuja josko pieni nukahtaisi ja saisi itsekin vielä vähän unta palloon. Mun oli tarkoitus aloittaa maidoton dieetti, mutta kun en sitten saanut aamukahvia (jota juon vain maitotilkalla) niin iski kauhea migreeni. Ei auttanut särkylääkkeet niin illalla hain pullaa kaupasta ja keitin itselleni kahvit. Kyllä helpotti. Nyt pitäisi vain päättää että kokeilenko maidotonta vai lopetanko imettämisen ja kokeillaan apteekin korviketta. Tarkoitus olisi tuo maidoton kokeilla josko siitä olisi pienen ihottumaan apua. Kyllä tuo imetys varmasti vie voiton, kun se kerran on nyt niin hienosti onnistunut. Katsotaan nyt mitä ne sanovat siellä lääkärissä joka on 12.5. En nyt ennen sitä imetystä lopeta vaikka en täysin maidottomalle pystyisikään.
Kiinteistä - meillä syödään erittäin hyvällä ruokahalulla. En uskalla antaa kerralla kuin max.2/3 sosepurkista. Itse olen tehnyt bataattia, porkkanaa ja parsakaalia. Lisäksi kaupan hedelmäsoseet mm. Päärynä, mango,aprikoosi ja luumu. Kaupan peruna-porkkanasoseesta pieni saa vatsanpuruja. Meillä ei ole soseet helpottaneet pulautuksiin. Edelleen puklaillaan vaihtelevasti - toisina päivinä enemmän kuin toisina.
Kiinteiden aloitus on laittanut pojan vatsan kovalle. Kakkaa n.2-3 päivän välein oikein paksua 'liisteriä'. Aivan punaisena toinen punttaa. Olenkin antanut nyt luumusosetta, mutta ei pehmennä kakkaa mielestäni tarpeeksi. Muita vinkkejä?
Päivisin meillä nukutaan pihalla 4h päikkärit. Illalla lisäksi max. puolituntia. Öisin pisin unipätkä max.3h. Monesti syödään 4kertaa per yö. Meillä on ihan luksusta yö jolloin syödään vain 3krt. Tuttia ei syö ollenkaan vaikka olen sitä yrittänyt päivittäin tarjota. Sormia lussutetaan senkin edestä.
Nyt poju tais nukahtaa. Saa aina yöhaslareista potkittua jalat ihan solmuun toiseen pulttuun tai keskelle. Olisi unipussi niin kätevä, mutta eopä täältä käpykylästä saa sellaisia tähän hätään.
Kirjoitan puhelimella joten virheitä saattaa olla. En nyt lue enää tätä läpi vaan menen nukkumaan.
Judie ja poju 4kk 14pvä