Rv 30 alkaa tänään, huikeeta!
Työssäolosta, olo on sen verran hyvä, että uskoisin pystyväni olemaan loppuun asti, eli marraskuun alkupuolelle. Mutta tottahan jos vaivoja alkaa tulemaan, niin sitten sairaslomaa vaan. Ajatukset on kyllä ihan muualla kuin töissä, mieli tekis vaan laittaa kotia, ja vauvantavararoita, jotta äitiyslomalla saisi vain lepäillä ja rauhoittua vauvan tuloon ja ehkä neuloa vähän villahousuja ja pipoja pojalle.
Perhevalmennukset alkoivat tällä viikolla, ekalla kerralla käytiin
imetysasioita aika tarkkaan, ja minähän olin sitten ainoana raahanut miehen juuri tälle käynnille
Oli varmaan hälle kiva herätä aikaisin aamulla katselemaan puolen tunnin videota erilaisista tisseistä, mutta hyvänä asiana pidin sitä, että mies näki myös nämä kaikki imetystavarat, jotta osaa sitten hakea niitä kaupasta tarvittaessa kun olen itse vauvassa kiinni. Yksi kiva idea, minkä bongasin, oli isän täyttelemä tarvike/ruokakori äidille niille ekoille viikoille, mitkä tosiaan näyttäisivät menevän imetyshommissa. Eli koriin vaan lehtiä, juotavaa, syötävää yms. niin ei tartte koko ajan huudella ja vaivata toista, vaan hän aina ajoittain täydentää koria, ihan loistava oivallus =)
Varasin tänään myös tutustumiskäynnin NKL:lle. Jännittävää, että käynti on marraskuun puolessa välissä ja siitä on enää kuukausi h-hetkeen (jos siis laskettuun asti mennään).
Vauvan liikkeet on nyt selkeästi muuttunut voimakkaammaksi, tuntee, että siellä on isompi pötkylä. Ja enemmän on muljahtelua ja työntämistä, kuin yksittäisiä potkuja. Hikkailua odotellessa...
Päiväunet on myös tulleet jäädäkseen, pari tuntia iltapäivällä/alkuillasta tekee ihmeitä, eikä unien jälkeen tule sellaista tunkkaista väsymystä, kuin ei-raskaana ollessa. Samoin närästystä on täällä vaihtelevasti, ja välillä etenkin öisin vaivana, kun sattuu heräämään vessaan. Ja aamuyöstä on täälläkin vaikeaa saada enää unenpäästä kiinni.
Siinä taisi olla tähdellisimmät asiat tällä erää. Kaunista syysviikonloppua kaikille!
BoB 29+0 :wave: