Helou.
Täällä rentoutuneena palattu yhden yön reissulta Kuusamon Tropiikista..
Kyllä oli ihana tullu tuttuun hälinä arkeen, mtuta ikävä kyllä isoin poitsu kuumeessa ja muuten sairaana, joten meidän arki alko sitten tk ajan tilaamisella..
Kyllä se on ihana kun pääsee kahestaan etes yheks yöks johkai.. Tekee ihmeitä ja tulee niiiiiin ikävä lapsia.
Navan pullahtamisesta.
Mulla viimeks pullahti napa ulos ja voi että se oli inhottavan tuntosta. en muista että millä vkoilla se lopullisesti pullahti, mutta uhkaavasti nytkin alkaa näyttää että pullahtaa.. Kahdesta ekasta ei ole pullahtanu
Linea negra
Mulla joka kerta oikeastaan ollu erilailla.. Mulla normaalistikki näkyy navan kohdalle asti se viiva, on näkynyt laspesta asti, mutta yhdestä lapsesta se on menny ihan tonne tissien väliin asti..
Painosta
Painoa tullu kuitenki jo 6-7kg, vaikka aluks laskiki vaan.. Saa nähä paljonko tulee. Edellisistä tullut yht jotain 13-17kg..
Multa kans kysellään jo että millonkas minä saan vauvan
Kai se masu sen verran jop on iso että tarttee kysellä, mutta jos entisen kaavan mukaan mennään niin ehtii siihen 37-38vkoon kasvaa vielä reeeeeilusti..
Raskausarvista
Mulla ei ole tullu uusia yhtään nyt. Yks joka tuli edellisessä raskaudessa n. 3-4cm pitkä on alkanu näkyyn taas, mutta muuta en oo ainakaa nähny
Tyttö ja poikamahoista
Mulle yks tuttu vkl aikana povas että tyttö tulee mahan perusteella...
Muita mahakommentteja en oo kuullukkaan ku oon ilmottanu että poikaa povailtu
Itsestä tuntuu että levenen joka kerta enemmän, vaikka poikia kaikki onkion
Hb
Mulla ei viimekskää mitattu, mutta kai se ihan hyvä on ku virtaa riittää jne.
Yöunet
Välillä nukun niin sikeästi etten herää ku aamuyöstä kauheaan pissahätään, mutta toisinaan, kuten viimeyönä, närästi, oli levoton jalka johon muuten kokeilin sitä kylmägeeliä nyt laittaa ja ehkä seki vähän autto, hätistelin koppakännärin olkapäältäni ja unessani ampparin, hyppäsin veskissä pari kolme kertaa ja sitte pojan kans vielä käytiin ottaan lääkettä ja mentiin sohvalle nukkuun ja sitten tahtonu saahakkaa unta ku puut kolisteli häkeissään.. Mut tällä hetkellä ei etes väsytä vaikka unet oli jotai tyyliin 3-4h..
kyllä minä sitte rakastan tota muljuntaa tuolla mahassa, vaikka se välillä sattuu tosissaan kun vetelee vielä ihan tyystin ympyrää siellä yksiössään. Välillä aika tuskasia potkuja ku kääntyessään potkii. mutta on niitä niin ihana tunnustella..
Mutta nyt pitää valmistautua soittaan aikaa pojalle..
Vaavimasu ja valonpisara 27+4