Susanna, onnea morsiamelle!! :flower:
tombatar, voi harmi että "narahdit"! Toivottavasti selviät ruokavaliohoidolla ettei tarvi alkaa piikitellä. Mulla on rasitus tulossa torstaina ja jännittää kyllä että miten käy, kun tuota ylipainoa jkv on.
Perhevalmennuksesta, me ollaan oltu kahdella luennolla nyt. Parisuhdeluento oli ihan ok, mutta vanhemmuusluento oli lähinnä itsestäänselvyyksien toistelua ja hirveetä jeesustelua ja lässytystä. Kaikki oli niin huikeeta koko ajan että alkoi ihan yököttämään. Ens viikolla on synnytys ja imetys-luento, sinne menään kyllä. Sitten vaihtuukin jo kaupunki eli luulen että valmennukset päättyy mun osalta siihen ellei ne nyt satu uudessa paikassa olemaan samaan aikaan, mitä en usko. Ja paikkakuntakohtaiset erot luentojen laadussa on varmasti todella suuret.
Vogueko se kyseli muutosta ja neuvoloista, mulla on just ennen muuttoa vielä terkkaneuvola, ja ajattelin soittaa sit heti sen jälkeen uuteen neuvolaan että ehtii sit saada uudessa paikassa ajan taas siihen parin viikon päähän. Mulla ne on ollut nyt kahden viikon välein supistelujen yms takia, ja kai niiden tässä vaiheessa raskautta pitäisikin alkaa olemaan kahden viikon välein, ainakin valtakunnallisen suosituksen mukaan.
Hikkaa en ole vielä tuntenut, mutta muuten kaveri on vilkas ja liikkeet voimistuu koko ajan. Vielä ei tee kipeää mutta äkillinen terävä potku saa kyllä meikäläisen säpäshtämään. Ja maha hytkyy
Se on ihanaa, voisin katsella sitä koko päivän.
ON. Selkäkivut ja supistukset kevyessäkin rasituksessa jatkuvat yhä, mutta kohdunsuun tilanne on hyvä joten ei pitäisi olla syytä huoleen. Virtsasta löytynyt bakteeri hoidettiin ab-kuurilla, ja sain sitten inhottavan ripulin maitohappobakteereista huolimatta. Muuten olo on ihan ok. Kohtu on jo kylkiluissa asti ja närästys on kova, hengästyttää myös helposti.
Rödluvan ja Beetakingi 24+3