Kiinalainen syntymäkalenteri Sen mukaan mulle tulisi poika. Siskolla on molempien kohdalla pitänyt paikkaansa, mutta jääpi nähtäväks
Liikkeistä: Muutaman kerran oon tuntenut pienen "tökkäyksen" mahasta päin, joka ilmeisesti on sitten liikettä
Neuvolatäti ainakin näin epäili, kuulosti kuulemma juuri siltä, mitä se alussa on. Odotan niin kovasti, että alkaisi liikkeet tuntua jo enemmänkin.
Töissäolo: Oon ollut reilu 3vk kesälomalla ja ensi viikolla olisi paluu arkeen ja töihin.. Motivaatio nollassa, kun tietää, että oon enää joku 4kk tuolla hommissa. En halua olla sitäkään..! Oon jo ties kuinka kauan tehnyt lähtöä tuolta, mutta raskaus sitten hieman stoppas ne suunnitelmat
Selän puolesta myös pelottaa, mullahan ennen kesälomaa ei selkä oikein tykännyt rasituksesta, nyt on ollut aivan kivuton koko loman ajan. Neuvolassa suositeltiin tukivyötä ja sellainen pitäisi vissiin hankkia.
Kiri: Ihana kuulla, että vauvasi voi hyvin ja kasvaa. Toivottavasti pysyy mukana loppuun asti :heart:
Omaa napaa.. Neuvola oli tosiaan 20. pv eikä siellä mitään ihmeellistä ollut. Sydänääniä kuunneltiin, ne jumputtikin sykkeellä 155. Laihtunut olen melkein 2,5 kiloa tässä raskaudessa ensimmäisen neuvolan jälkeen, mikä on kyllä ihan positiivista. Ens kerralla saankin sitten jo kelan papereita, apua! :O Oon huono täyttään mitään papereita ja kun tuppaan vetkutteleen niissä
Lisäksi ensi kerralla on sijainen, toivottavasti on ees yhtä kiva kun nykyinen terkka.
Niin ja mun iäks vois päivittää 22v, kun tuli juuri pari päivää sit lisää ikää
Emerentia + bebe 16+6 :heart: