Garden Onnea kovasti koko perheelle! Siusta tuli sitten meidän yllättäjä, hyvä kun viikkoja oli jo mukavan paljon, ja poitsukin ihan "miehen mitoissa"
Baarbi mulla oli tollaista samanlaista nänniongelmaa joskus alumpana raskautta, rasvailin sitkeästi ja käytin sitä lanoshinvoidetta (joku lammasvilla rasva) jota suositellaan imetyksestäkin rikkoontuneisiin nänneihin, helpotti reilussa viikossa, sitä ennen ei kärsinyt käyttää juuri vaatteita kuin pakon edessä, rintsikatkin tuntuivat hiertävän kipeisiin nänneihin.
Juttelin tänään oman äitini kanssa puhelimessa, olen aina tiennyt että me ollaan synnytty melkoi ripeästi, samoin kun äidin siskon lapset, eli suvussa on nopeita naisia
Kysyin sitten kauanko on mua tehnyt, vaikka eihän se suoraan mitään kerro. Mutta minä esikoisena olen siis syntynyt viidessä tunnissa!
Ensi tiistaina on mulla neuvola (jossa toivottavasti olisi oma terkka vihdoin) ja ajatelin siellä kysäistä että vaikkei täällä ole lääkärineuvolaa enää loppuraskaudessa, niin olisikohan mun mahdollista päästä.
On kuitenkin supistellut jonkun verran, ja kun meillä on toi hemmetin hissiremppakin niin sekin hankaloittaa sairaalaan lähtöä (ja etenkin sitä jos lähettävät vielä kotiin..). Jotenkin olisi kiva tietää kuinka kypsinä paikat on, enteileehän sekin jotain synnytyksen kestosta, että jos sielllä onkin jotain tapahtunut jo niin tietää lähteä herkemmin sairaalalle, tai jos kaikkki on kiinni niin uskaltanee olla kotona hieman kauemmin.
Niin ja nyt äiti on ihan tohkeissaan ja odottaa kännykkä kädessä koko ajan että ilmoitetaan lähtevämme synnyttään
Alkaa tuntua ettei se niin paha ois jos menisikin laskettuun aikaan, eihän siihen ole kun kolme viikkoa ja pari päivää. Olo edelleen jees, toi satunnainen supistelu pitää mielen virkeänä, kiva kun jotain tapahtuu.
Ai niin, en tiedä mitä mulle aamulla tapahtui, olin lähdössä koiraa ulkoiluttamaan ja kenkiä laittaessa kumarruin ripeästi alaspäin, ja johan sattui! Hui että tekikin kipeää, nivunen tai oikeastaan vasenpuoli ala-vatsasta, ihan kuin olisi revähtänyt jotain. Sattui ja kuumotti tovin ihan kunnolla. Mutte ohi se kipu meni ja olo on nyt ollut ihan ok, ja vauvakin myllertää entiseen malliin, niin ettei kai se mitään vakavaa ollut. Olisi kiva tietää mistä se kipu johtui, kuitenkin ihan tavallinen liike oli toi kumartaminen..
Susimieli ja Pieni 36+3