Onnea äitix4! :flower:
Täällähän ropisee tonttuja niin että taitaa mun veikkaus yhdeksästä marras-tontusta jäädä alakynteen
Yöllä en tosiaan paljoa nukkunut, mies kun lähti koululle niin kömmin takaisin sänkyyn, kolmea pissalla käyntiä lukuunottamatta nukuinkin sitten 9-14.. Mikähän kumma siinä on että yöllä ei saa nukuttua mutta päivällä se onnistuu paremmin. Pääasia tietty että joskus saa levättyä, ja jos se sairaalaan lähtökin joskus tulee niin mukavampi sinnekkin mennä kun on nukkunut. Tällä systeemillä menee vaan päivät tehokkaasti ohitse..
Vauvan yöllisen liikkumisen seurauksena häpyluuta jomottaa ja äippäfarkut puristavat kurjasti alavatsaa, taisi se alaspäin punnertaa siis.
Mulla on huomenna se neuvola jossa katsotaan kohdunsuuta, ihmeesti jännittää sinne meno, toivottavasti olisi edes jotakin tapahtunut.
Kesken jääneistä käsitöistä mun piti kirjoittaa jo päivä tai kaksi sitten, mä siis virkkasin 40 isoäidin neliötä ja ne on ollut valmiina nyt kuukauden, enkä ole vieläkään saanut aikaiseksi kasata niistä sitä peittoa :ashamed:
Jotenkin loppui into kesken ja nyt kun ei oo mukava enää istuksia sohvalla tekemässä ja muutenkin se kokoaminen on kaikista tylsin vaihe tossa..
Sf-mitta mulla pysynyt nyt viimekäynnistä samana eli 31,5cm, johtunee kait vauvan laskeutumisesta..
Painosta Mulla on siis nyt lopussa tullut kilo viikossa
Kokonaispaino 13,5kg, kuulostaa hurjalta määrältä, mutta ei mulle ole tullut kuin iso maha
Saa nähdä miten tuo paino sit lähtee synnytyksen jälkeen..
Liikkeet on kyllä ihan selkeitä täällä edelleen, etenkin jalkojaan tuntuu käyttävän paljonkin nyt, kai niillä on tilaa hyvin kun pää on jo lantiossa. Käsienkin liikkeitä tunnen nivusessa. Juur sanoin eilen miehelle että meidän poitsu ei oo kuullut siitä että loppuajasta vauvat ei enää mahdu myllertään kunnolla
Ilmeisesti tällä sitten on tilaa, tai vaihtoehtoisesti paljon sisua punkea tuolla.
Susimieli ja Pieni 37+3