Täällä ollaan yllättävän pirteitä TODELLA huonosti nukutun yön jäljiltä. Lumityötkin on jo tehty.
Ihanaa, lunta! :heart: ...eikä merkkiäkään vauvan tulosta. En enää ees oota, että syntyis ennen laskettua aikaa.
Eilen käyty
neuvolassa. Alapaine oli 84, mutta ei vielä siitä huolestunu, pissit oli kunnossa, mutta päätä on täälläki jomotellu ja eilisiltana piti kokeilla, josko panadol olis auttanu. Aiemmin niin stressittömästi sujunu raskaus alkaa nyt hieman huolettaa. Jospa tuo verenpaine ei tuosta enää nouse.
Täällä joudutaan vielä lähtemään ambulanssilla sairaalaan, jos lapsiveet menee, kun
ei oo vielä kunnolla kiinnittyny. Tässä kamalinta kauhuskenaariota mietin, että jos koiran kanssa lenkillä menee veet, niin hankeen vaan kyljelleen ja ambulanssille toivetta, josko koiran vois eka viedä kotiin.
Synnytystapa-arviosta... enkait minä oo ainut, jolta tuota takapuolta on ronkittu?! Ennen sitä arvioo ajattelin, että synnytys menee luonnollisesti, ku sitä varten kai nainen on tehty (haluun kyllä kaikki mahdolliset kivunlievitykset), mutta tuon arvion jälkeen alko kyllä enemmän jännittää, että mitenhän synnytyksestä oikein selvii.
Onko muilla alkanu
lantion alue naksumaan? Mulla ainakin yöllä kylkee kääntäessä naksuu. Ja nivuskipu on kans jo aika hirveetä. Selässä tuntuu välillä toispuoleista vihlontaa,
voisko olla jotain supistusta? Tuntuu siltä, että se kipu alkaa ja voimistuu, tulee huippuunsa ja sitte hävii.. Ei kovin pitkään kestä, mutta tuntuu.
Joulua en oo hirveemmin osannu laitella, kun laskettu aika on just ennen joulua, niin jää vaan harmittamaan, jos se menee sairaalassa ja kotona olis kaikki herkut oottamassa.
Jotain jouluvaloja ja semmosta on laitettu varalta, jos sattuu, että saadaa pikkunen kotiin ennen jouluu, niin on pienellä ees jonkinlainen eka joulu.
Mies alkaa olla täällä jo paljon kärsimättömämpi kuin minä.
Ihana nähdä, että se on niin innoissaan ja täysillä mukana tässä odotuksessa viimeinkin. En malttais enää oottaa, että meistä tulee perhe. :heart:
Lontoon rae & Pätkis 38+2
Muoks: Nyt suunnittelemaan jotain kivaa viikonlopulle, eihän sitä tiedä, jos tää on viimenen, ku ollaan miehen kanssa kahdestaan.
Ja paljon onnea PrinsessaV:lle!