Mulla kans neuvola keskiviikkona, uskoisin olevani hyvinkin yhtenä kappaleena menossa sinne, kun ei tunnu niin mitään. Hauska nähdä on paino jatkanut hurjaa nousuaan (kilo viikossa on ollut viime aikojen tahti.. ) vai joko nousu on tasaantunut.
Hieman jalkoja turvottaa ja sormus ei mee sormeen, mutta mitään kauheeta turvotusta ei oo.
Ostin nyt sitten pitkän harkinnan jälkeen yhdet imetysliivit. Noi ei oo hirveesti isot, mutta aika joustavaa materiaalia, ja ei kai noi tissit voi määräänsä enempää paisua? Lisää ostan sitten kun näkee sen todellisen koon, ei viitsi monia ostaa jos onkin väärää kokoa, ottaa vaan sit päähän turha rahanmeno.
Ostettiin myös yksi paketti new born vaippoja. Aiotaan kyllä kestoilla, mutta jos poika onkin vaikka tosi pieni niin en tie istuuko noi kestot heti hoikempiin kinttuihin. Ja niinkuin mies sanoi että jos ei vaippapyykin pesun rytmi löydy heti niin ei olla tilanteessa jossa ei ole vaippaa jota laittaa päälle.
Piti jo avata paketti ja katso minkä kokoisia noi on, ja onhan ne niin ihanan pieniä! Ei varmaan mee kauaa kyllä päälle kun vauva kasvaa niin nopeesti.
Mulla on mahanahka kutissut taas parina päivänä enemmän, ja nyt on sitten noi arvet laajentaneetkin reviiriään, mulla on alamahassa ihan kunnon "karhun raatelemat" jäljet, ja nyt on tollaisia pieniä ja ohuita tullut myös navan päälle ja ympärille. Sitä se kutinaa siis tarkoittaa, iho venyy. Ja olen rasvaillut mahaa siis päivitttäin ihan alusta asti, eli kudostyyppi taitaa olla se vaikuttava tekijä. Joku kyseli
arpia vaalentavaa ainetta, kelpaisi mullekkin, voisi sitten synnytyksen jälkeen sivellä iholle.
Hyyppäjäinen mietti elämänmuutosta lapsen tultua, mua eniten on koko raskauden ressannut se että jos tää onkin pakko pistää heti äippäloman jälkeen päiväkotiin
Olen sitä kuule itkenyt lukuisia kertoja..
Mua ei niinkään haittaa se että kokisin ettei jotain voida tehdä kun on lapsi, ollaan suunniteltu reissaamista lapsen kanssa, ja varmasti tulee mentyä ihan sujuvasti mukula kainalossa.
Viimepäivinä olen myös miettinyt onko mussa joku vika kun tuntuu etten ole tarpeeksi/oikealla lailla innoissani siitä että lapsi on kohta täällä. Samaan aikaan kyllä tohisen siitä koko ajan, niin etten oikein tiedä miten mun mielestäni kuuluisi toimia/tuntea, jotenkin vaan tuntuu etten odota tarpeeksi.. :stick:
Herkkuruualle ja sitten sohvalle telkkaria tuijottamaan, väsytys päivä ollut taas vaikka yön nukuin hyvin..
Susimieli ja Pieni 39+0