Huomenta kaikille ihanaisille ja lämmin lauantai halaus
Täällä autokaupoille tänään meno, hyvä tarjous saatiin toyotalta ja ajateltiin mennä katsomaan 7 paikkaista autoa- hurjaa. Mies vitsailee että minibussi voisi olla parempi vaihtoehto ja kuulemma sellainen luukku pitäisi saada kuljettajan ja matkustajien väliin niin voisi sulkea sen kun kyllästyy mun papattamiseen
Siinähän haaveilee, ei mua niin vaan hiljennetä
Raitakissa eiköhän kaikki ole hyvin ja pääset nauttimaan pian odotuksesta, tarrasukkia niin hurjan paljon matkaan ihan meille jokaiselle :heart:
Tervetuloa uusille :wave:
Esikoista odottavat olen samaa mieltä että kyselkää ja kertokaa vaan tuntemuksista, se ensimmäisen odotus on jotain niin ihanaa. Kaikki uudet tuntemukset/tunteet jne on uusia.. Nauttikaa, mä antaisin toisen käteni (ainakin melkein) että saisin joskus kokea esikoisen odotuksen ja synnytyksen uudestaan..
Pistepirkko Mä en lähde sun teorian mukaan
Mulla molempia löytyy taloudesta, mutta kenestäkään en ole ihmeemmin oksennellut. Hampaiden pesu tehnyt pahaa vaan välillä ja ruoka hajut. Kerran kyllä muistan tyttöä odotellessa että kesken ruokaostosten kauppakeskuksessa jouduin lihahyllyn kohdilla jouksemaan vessaan oksentamaan- se haju vaan oli liikaa :kieh:
Tytön kanssa oli syöminen/olo muuten erilainen että tiesin ennen varmaa tietoa että se on tyttö :heart:
Tyttö/poika olo mulla ei ole mitään oloa kyllä, uskon että vahvistuu vähän myöhemmin. En edes tiedä kumpaa toivoisin, ehkä sitä että menisi tämä pikkuinen loppuun asti ja syntyisi terveenä :ashamed: Vaatteidenpuolesta ja ehkä käytännön järjestelyjen puolesta tyttö olisi 1% toivotumpi.
EevaN toivottavasti pahoinvointi rauhoittuu pian. Voin vaan kuvitella niitä jotka oksentaa päivästä toiseen.. halit :hug:
Äitiyspakkaus otettiin esikoisesta se. Toisen ja kolmannen kanssa otettiin rahana. En yhtään tiedä otetaanko pakkaus, tällä hetkellä mulla on olo että joo mutta ne kuvat tekevät lopullisen ratkaisun ja myös mahdollinen sukupuoli jos sen tiedän.. katotaan.
Raskausdiabetes mä olen kanssa seurannassa ja joudun aina niihin 2 sokerirasitukseen. Voi vattu kun se on niin ällöä että vedet silmissä aina yökin. Eli sama edessä myös tässä odotuksessa ja painokin saisi nousta vain pari kiloa. Edellisistä tullut 14-28 kiloa että siinäpä mulla tehtävä :stick:
Meillä kummit on valmiina samat oltaisiin annettu keskenmenneelle joten tuntuu luontevalta pitää ne. Ja itse asiassa ne kaikki olivat parhaimpia tukia minun aivoinfarktin ja km keskellä eli he ovat ehdottomasti paras valinta pikkuiselle :xmas:
Tänne ei ihmeempää. Mulla 2 päivän ekg nauhuri joten piuhoja menee koko etumuksessa. saa nähdä antaako se jotain lisätietoa.
Saadaan myös tänään kaverin tyttö yökylään joten eiköhän täällä sitten 4 lapsen kanssa ole hulina päällä
Mun niin teki eilen mieli kertoa yhdelle ihanalle ystävälle tästä pikkuisesta (on yksi tulevista kummeista). Tiedän että ellei kaikki mene hyvin, hän on 100% tuki mutta jotenkin vaan haluaa varjella itseään ja odottaa ainakin varhaisultraan asti. Ehdittiin jo hetki iloita että jäädään yhdessä heinäkuussa äitiyslomalle mutta mun kohdalla ei kaikki mennytkään niin.. tiedän että uusi raskaus olisi hänelle melkein yhtä ihana asia kuin meillekin :heart:
Kun vaan malttaisin, ens viikolla nähdään. En tiedä pystynkö olemaan hiljaa
Eilen joutessani kävin ostamassa äitiysvaatteita 4 kpl. Olipa ihana katsella niitä ja miettiä odotusta eteenpäin. Yhdet housut, legginssit, siistimpi tunika kesäksi ja paita tarttui matkaan.. Nyt vaan pikkuisille tarrasukkia matkaan niin pääsee itsensä pukemaan mammavaatteisiin =)
Mukavaa viikonloppua kaikille, voikaahan hyvin ja nauttikaa toisistanne sekä perheestänne :wave: