Jos sitä väliin vähä tännekki kirjottelis kuulumisia..
Puoli väli lähestyy "uhkaavasti"
Mitään oireita ei oo vieläkään, eikä liikkeetkään oo tuntunu enää 2,5 viikkoon. Ei siis yhtään mitään, pientäkään hipasua
Supistuksia tulee, väliin enempiki peräkkäin, mutta niin on tullut edellisissäkin raskauksissa, eikä lääkärin mielestä oo aihetta panikointiin,ku muutkin raskaudet on menny aikasista supistuksista huolimatta loppuun asti.
Verenpaina on alhainen ja salmiakkia ja suolaa saan syyä oikeen luvan kans, meinaa nimittäin taju lähteä,ku paineet laskoo ja pää on helvetin kipeä koko ajan
Joku vois ihan minua varten perustaa tänne käpykylään pikaruokalan tai ees grillin. Kiitos!
Aurinkoa on tullu ihan kiitettävästi otettua ja kerran uskalsin jopa uimaan jokeen
Toista kertaa en enää
Meille ei tartte käytännös mitää hankkia.. kaikki on jo. Oon säästäny edellisiltä lapsilta kaikki melkein kaikki vaatteet. Vaunut on valmiina, pari häkkisänkyä löytyy
että sitteri ja istuin pitää lainata. Onneks nekin löytyy hyvin läheltä
Eli mitään en aio enää ostaa. Meillä on ollu aina sellanen kierrätys tyyli sukulaisten ja kavereitten kans. Kaikki jaataan/lainataan sitä mukaan ku vauvoja tulee. Meidänki vaatteet + kastemekko on ollu jo ties kuinka monella vauvalla käytös ja aina ne takas kotiin taas löytää
Kesä lomalla oon ja kaikki on ihanasti
Lomalle lähetään ens viikolla
Laitan pari masukuvaa kuun vaihteen kunniaksi
kivasti verisuonet paistaa jo ihon läpi :/
m0308 & pikkukolmonen 16+3
Ps: Seuraava ultra, se odotetuin, on 9.8.