Joulukuun 2016 muruset <3

Zipi voi ei, mutta sitähän sanotaan, että sydänäänet saattaa kuulua jo noin aikaisin. Mutta ettei ne välttämättä kuulu vielä näin varhaisessa vaiheessa. Ja erityisesti, jos ei neuvolan laite ole parhaimmasta päästä.
 
En mie ainakaan eilen alkuillasta PregCheckin mukaan raskaana ollut, mutta eilen vaivannut pahoinvointi lyö nyt ihan kunnolla päälle. Mies toi sänkyyn appelsiinimehua, mut en saanu juotua kuin pari hörppyä sitä. Sit koiran ja miehen yöhajut oli niin karmeat et piti hypätä avaamaan ikkuna - ja heti takas pitkälleen kun alkoi mahassa vellomaan uhkaavasti. Vessaankin pitäs kai kohta päästä, mut ois kiva jos sais oloa jotenkin tasattua ettei ihan laatta lentäis. Että olisikohan täällä uusi tyyppi tulossa vuoden vaihteessa, mitä luulette? Mikä teillä on auttanut pahoinvoinnin ollessa päällä?
 
Zipi, jos laite ei olisikaan kovin hyvä ja toisaalta voihan olla, että viikkoja on vähemmän kuin luulet. Sanoiko hän mitä kokoa alkio vastaa tai saitteko mittaa? Kannattaa varmaan se viikko odottaa ennen kuin menet uudelleen, niin voi olla että silloin olisi näkyvissä? Voimia odottamiseen!

Piinamiina, kyllähän nuo kuulostavat ihan mahdollisilta oireilta, peukut pystyssä!!

Täällä mennään pienillä oireilla yhä. Kunhan syö paljon pieniä välipaloja päivällä ei pääse paha olo tulemaan. Äitini kertoi juuri, että hänellä ei ollut pahoinvointia oksenteluun asti meistä lapsista (tai aika kultaa muistot). Ehkä se kuitenkin riippuu aika monesta seikasta.
 
Pitkästä aikaa kerkeen kirjoittelemaankin tänne, on ollut niin tohina viikko leipomusten kanssa. Kuopuksella on tänään 3v juhlat :love:

Pahoittelut Jösselle:unsure:

Onnittelut uusille!:love:(y)

Mäkin sinne fb-ryhmään haluan tulla kunhan oon ensin käynyt siellä nt-ultrassa. Vieläkin on niin epätodellinen olo raskaudesta, vaik ajoittainen pahoinvointi ja hormoonit pitää ajan tasalla. Eilen illalla kun kotiuduin juhlapaikalta, aloin itkemään... ja ihan vaan siksi että meillä oli niin siistiä! :ROFLMAO::cry: Siis KERRANKIN kun tulen kotiin ja lapset on jo nukkumassa meillä on SIISTIÄ! Mun ei itse tarvinnu alkaa siivoamaan, mies olk kaiken puolestani hoitanut :love:

Ja pahoinvoinnista tosiaan, ei katso aikaa eikä paikkaa, oksentanut en onneksi ole. Mutta mitään ei tee mieli syödä/juoda, kaikki saa voimaan pahoin. Äiti käski kokeilla imeskellä jääpaloja tai mehujäätä josko helpottais. Ku muistais vaan ostaa mehujäätä/jääpalapusseja (y) Alkuviikosta himoitsin Kotikartanon kinkkukiusausta mutta kun sitä mies kotiin toi ei enää mieli tehnytkään. Nyt haaveilen sienikastikkeesta kunnon pihvillä :p:D

Onko täällä muita joilla migreeni pahenee raskauden aikana? Mulla toissa päivänä oli eka kohtaus raskauden aikana. Mä olin varma et en selviä hengissä... :confused: Se kipu oli niin jäätävää, kerran oksensin. Jotenkin olin sit vaan onneks nukahtanut. Aamulla ei tietoakaan enää migreenistä.

Nii ja tuota valumisen tunnetta täälläkin on! Valkkaria tähän asti vaan onneksi ollut. Viime yönä näin ekan kerran unta että vessaan mentäessä oli tullu pyttyyn palhon verta. Kesti hetken tajuta todellisuus kun heräsi. Menis nyt viikot äkkiä! :love: Maanantaina pitäis sit jo soittaa neuvolaan ja varata aika :)

Janlind 5+2
 
Viimeksi muokattu:
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi
Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS

2.12
Cherokee / 34 / 2.lapsi
Poppie / 31 / 1. lapsi
Mantelikaneli / 1.lapsi
mai-- / 24 / 1.lapsi

3.12
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi
Banna / 31 / 2.lapsi / JS

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS
Gulleplutt / 39 / 4.lapsi

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa
Marni / 2.lapsi

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS
Haada

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
mizzim / 32 / 1.lapsi / PS

9.12
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS
A.m-n / 20 / 1.lapsi / SatKS
Heepu / 1.lapsi

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12
sanzzes / 36 / 1.lapsi

12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS
Haaveilija24/ 25 / 1.lapsi / SatKS
HappyHappyJoyJoy / 2.lapsi
Napsunen / 28 / 1.lapsi

13.12

14.12

Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi
Nipsunen86 / 1.lapsi

15.12

16.12

Lyro / 21 / 1.lapsi
Lila+ / 2.lapsi / KYS

17.12

18.12
Ettämitenkä / 34 / 3.lapsi
Innaa90 / 26 / 1.lapsi

19.12
Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi
Bittikukka / 30 / 2.lapsi
riepis / 30 / 1.lapsi

20.12
Meiramii / 29 / 1.lapsi

21.12
Pauliinali / 3.lapsi

22.12
Janlind / 28 / 3.lapsi / SatKS

23.12
BabyElephant / 30 / 1.lapsi / NKL

24.12
Josephina / 26 / 1.lapsi
Leonella / 2.lapsi

25.12
JonMa / 26 / 5.lapsi
suklaakirsikka / 2.lapsi

26.12
foreverfever / 3.lapsi

27.12
Nannamariah / 27 / 2.lapsi / pkks

28.12
Miwwi / 25 / 2.lapsi
Papupupu / 29 / 2.lapsi
pisamapeikko

29.12
waninka / 2.lapsi

30.12
Sachiel / 28 / 2.lapsi

31.12

Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina
Jösse

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Zipi, toivotaan et hedelmöitys on vaan tapahtunut myöhemmin. Pitkä aika odottaa seuraavaa ultraa!

Piinamiina, saattaa hyvinkin olla et tärppi on käynyt. Mikä dpo sulla nyt on?

Mun pitäis mennä tekemään pihahommia mut kun ei jaksais. Kävin äsken puntarilla ja se perkule näytti ihan mitä sattuu! Viimeks olin laihtunu 1,5kg ja nyt oli tullu 2,5kg lisää :whistle::ROFLMAO:

Catharin & mini 7+6
 
Omat keskenmenot oon bongannut tikuttamalla, kun viiva alkanut haalistumaan. Ei siis välttämättä tarvitse olla kalliit digit, vaan halvoilla liuskoillakin saa hyvin seurattua vaikka kolmen päivän tai viikon välein mihin suuntaan viiva kehittyy.
Itse tein viimeisen testini eilen iltapäivällä hätäseen ja selkeeltä näytti. Oloja on myös ja hassusti jopa tunsin kohdun nousseen/kasvaneen, kun olin esikon kanssa uimassa. Makasin mahallaan matalan lasten altaan pohjalla ja kohtu tuntui selvenä pallona. :love: Painoa en ole uskaltanut puntaroida. Mulla on tullut joka raskaudessa 23-29kg lisää ja noin 6kk synnytyksestä ovat poissa. En sano, ettenkö ois ollut melko passiivinen (kiitos halki repivien liitoskipujen), mutta meidän suvun naisille on vissiin melko tyypillistä turvota lähes tyhjästä raskaana ollessa. Nyt oon raahannut itseeni lenkille puoli pakolla,vaikka väsyttää kuinka. Sais edes tämän ekan kolmanneksen ilman kovin suurta nousua läpi. Lopussa sitä tulee väkisin tahtia 2kg/vk ajoittain. :ROFLMAO:
Meinaako kaikki siirtyä fb:hen höpiseen? Ite en siellä ole hetkeen ollut ja ajattelin vain palstailla. Vaikka mukava olisi etenkin oman alueen odottajia nähdä ja tutustua, kuten on fb:n odotusryhmien kautta tullut aikaisemmin tehtyä.
Joko olette tehneet hankintoja? Minä hätänen menin ja tilasin vaunut eilen. :oops: Bogaboo buffalot. Oon himoinnut niitä jo hetken ja kerkeenhän tässä kesän rullata taaperoa niissä. :love:
Mua pelottaa aina vaan enemmän omalle perheelle raskaudesta kertominen. Ei vaan pysy pakki enään kovin kasassa, joten arvailuja alkaa tulla turvotuksen myötä. :unsure:
 
Mäkin olen miettinyt jos niin hyvin käy, että tää jatkuu että kuinka pidän salassa kesän juhlissa.. maha kun pullottaa jo nyt turvotustaan. Onneks olen jo valmiiks vähän ylipainoinen :D
Mutta ei todellakaan kerrota kellekään ennen nt-ultraa.. sillonkin vain perheelle ja lopuille julkisesti vasta rakenneultran jälkeen.
 
Täälläkin turvotusta sen verran et kaikki vanhat housut puristaa ikävästi. Ostinkin sitten ekat äitiysfarkut ja ah miten hyvältä ne tuntuu! :love:

Tänään oli aamupahoinvointia, mut aavistelin sitä jostain jo illalla ja varasin mandariinin yöpöydälle. Helpotti kun söi heti kun heräs.
6+2
 
Zipi, toivotaan et hedelmöitys on vaan tapahtunut myöhemmin. Pitkä aika odottaa seuraavaa ultraa!

Piinamiina, saattaa hyvinkin olla et tärppi on käynyt. Mikä dpo sulla nyt on?

Mun pitäis mennä tekemään pihahommia mut kun ei jaksais. Kävin äsken puntarilla ja se perkule näytti ihan mitä sattuu! Viimeks olin laihtunu 1,5kg ja nyt oli tullu 2,5kg lisää :whistle::ROFLMAO:

Catharin & mini 7+6
Dpo8. Jos nyt olis kemiallisen jälkeen käynyt tärppi heti uudestaan, niin laskettu aika olisi tammikuun puolella. Jo edellisen endo-leikkauksen jälkeen sanottiin, että miun vauvat syntyy keisarinleikkauksella ja sitten taas lukemani mukaan endopotilaille tehdään keisarinleikkaus viikolla 38. Silloin tää mahdollinen mukana kulkija syntyisi joskus joulun aikaan. Vähän taas menen asioiden edelle, mutta täällähän se ei haittaa, eihän?
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin ja mizzim
Oi kunpa sinulla kävisi tärppi piinamiina :love: jännää! Zipi, toivotaan että ne äänet sieltä vielä löytyy, minä uskon niin. Toukokuinen, oon myös jo harkinnut mammafarkkujen ostoa koska turvotus on valtava. Olot ja väsy on pistäny nyt kyllä urheilut tosi vähiin niin tuntuu entistä turpeemmalta :cautious: Mutta kun neuvolaankin vielä puoltoista viikkoa ja ultra varmaan siitä viikko/pari eteenpäin niin ei jotenkin anna ittensä vielä ees aatella uusia vaatteita..
Nipsunen 6+4
 
miss_piggy
Mullekin voi laittaa viestiä jos haluaa faceryhmään. En kyllä juurikaan täällä kaksplussalla paljon oo joten saattaa kestää ennen kuin huomaan pyynnön.
Mainostan tässä lisäksi että Facessa on semmonen ryhmä kuin Pohjanmaan mammat, jos täällä on pohjanmaan alueella asuvia tulevia tai jo oleviakin äitejä :)
 
Mulla Catharin vähä sama ton selän kanssa. Juilii pienesti aika usein mut menee vartissa ohi. Yöllä kun vessaan heräsin niin koski hiukan kovemmin. Jokakerta mietityttää...Mulla menkkojen aikaan aina muutama päivä särkylääkkeillä kun koskee et olla lähelläkään niitä oloja ja tosiaan menevät aina nopeasti ohi.
 
Mullakin on ollut tänään kamalaa alaselkäsärkyä, joka kyllä pelästytti. Toivottavasti oli harmitonta. Toinen vaiva on aivan järkky turvotus. Housut puristaa, näytän siltä kuin olisin puolessa välissä raskautta ja maha tuntuu siltä, että se räjähtää :( Minua ei normaalisti turvotus vaivaa, mutta raskaus näköjään tuo näitä ihanuuksia elämään. Milläköhän tätä voisi lievittää? On siis niin kamala turvotus, että melkein maha ihan sattuu.

*muoks: Mä olisin kanssa kiinnostunut faceryhmästä, mutta vasta n. viikon päästä jos uä:ssä hyviä uutisia!

4+5
 
Mua ahdistaa, kun ei mitään oireita enää. Voiko tää muka olla normaalia?
Millä viikoilla menet? Mulla on aina ollut vähäoireiset raskaudet ( 3 synnytystä takana) & etenkin esikoista odottaessa oli aina tunne et emmää voi olla raskaana kun ei ole pahoinvointia, ei rintojen arkuutta tm. Keskimmäisen raskaus sama homma...kolmannen kohdalla taas kärsin alkuraskauden järjettömästä väsymyksestä, oli alkuraskauden turvotusta mahassa ja kahvin juonti loppu, oli ihan hirveetä...pelkkä hajukin. Kolmannen kohdalla kärsin myös päänsäryistä. Et eipä se oireettomuuskaan mitään tarkoita, jotkut kärsii niistä voimakkaasti ja toiset ei juurikaan mitään :)
 
Tänään viikkoja 5+5 ja ensiviikolla 28.pv olis ultra. Tuntuu että aika matelee. Lievää pahoinvointia on lähes kokoajan, oikein mikään ruoka ei tunnu maistuvan ja painokin putoaa. Ainut ruoka jota on tehnyt ihan järkyttävästi mieli on grillimättö... Yksikin ilta pyysin miestä tuomaan töistä tullessaan lihiksen munalla ja makkaralla ja yleensä siis en siis grilliruokia syö koska ne ällöttää :D
Ensiviikolla olisi myös varattuna aika kampaajalle ja hiusten värjäyksestä raskausaikana olen nyt googlaillut mielipiteitä ja faktatietoa. Koko pään värjäystä ei ainakaan suositella, mutta onko raitojen ottaminen turvallista?
Minäkin haluaisin tuonne faceryhmään sitten liittyä jos tuolla ultrassa saamme hyviä uutisia.
 
Hei! Oon nyt lukenu koko ketjun läpi ja haluaisin liittyä joukkoon. Minulla ennestään tytöt -06 ja -08, että aivan kuin uudestaan aloittaisi taas :LOL: Ei paljoa muista niistä raskausajoista, mutta tälläistä pahoinvointia ei kyllä silloin ollut, yöks :sick: La olis 14.12, viikot 6+6 siis.
Neuvola olis 11.5, mutta ultrasta ei puhelimessa puhuttu mitään (n) Paitsi että sanoi että turha tulla ennemmin kun sieltä ei välttämättä selviä mitään aiemmilla viikoilla... Eli olisko se ultra siellä kuitenkin. Kyllä voi olla pihalla näistä jutuista :LOL:
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi
Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS

2.12
Cherokee / 34 / 2.lapsi
Poppie / 31 / 1. lapsi
Mantelikaneli / 1.lapsi
mai-- / 24 / 1.lapsi

3.12
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi
Banna / 31 / 2.lapsi / JS

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS
Gulleplutt / 39 / 4.lapsi

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa
Marni / 2.lapsi

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS
Haada

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
mizzim / 32 / 1.lapsi / PS

9.12
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS
A.m-n / 20 / 1.lapsi / SatKS
Heepu / 1.lapsi

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12
sanzzes / 36 / 1.lapsi

12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS
Haaveilija24/ 25 / 1.lapsi / SatKS
HappyHappyJoyJoy / 2.lapsi
Napsunen / 28 / 1.lapsi

13.12

14.12

Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi
Nipsunen86 / 1.lapsi
Kiriliini / 33 / 3.lapsi / SeKS

15.12

16.12

Lyro / 21 / 1.lapsi
Lila+ / 2.lapsi / KYS

17.12

18.12
Ettämitenkä / 34 / 3.lapsi
Innaa90 / 26 / 1.lapsi

19.12
Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi
Bittikukka / 30 / 2.lapsi
riepis / 30 / 1.lapsi

20.12
Meiramii / 29 / 1.lapsi

21.12
Pauliinali / 3.lapsi

22.12
Janlind / 28 / 3.lapsi / SatKS

23.12
BabyElephant / 30 / 1.lapsi / NKL

24.12
Josephina / 26 / 1.lapsi
Leonella / 2.lapsi

25.12
JonMa / 26 / 5.lapsi
suklaakirsikka / 2.lapsi

26.12
foreverfever / 3.lapsi

27.12
Nannamariah / 27 / 2.lapsi / pkks

28.12
Miwwi / 25 / 2.lapsi
Papupupu / 29 / 2.lapsi
pisamapeikko

29.12
waninka / 2.lapsi

30.12
Sachiel / 28 / 2.lapsi

31.12

Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina
Jösse

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Voimia kaikille huonoja uutisia saaneille!:( Ja toivotaan ja uskotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin niillä jotka vielä varmistusta odotteli!:)

Myös täällä järkyttävä turvotus. Aiemmin maha turposi vasta illasta mutta nyt on kyllä jatkuvasti järkyttävä pallo :S eli löysillä paidoilla mennään ettei ihan vielä paljastuisi kaikille :D

Mantelikaneli oli valitellut oireiden loppumista. Täällä mennään samoilla viikoilla ja oireet myös lieventyneet. Itselläni oli pari oireetonta päivää, jolloin googlettelin kaiken keskeytyneestä keskenmenosta yms Nyt taas tuntuu joitakin oireita mutta mielestäni paljon lievempinä. Toivotaan että oireet vaan helpottivat jo tässä vaiheessa ja kaikki olisi hyvin! Olitteko Mantelikaneli käyneet varhaisultrassa?

Joku kyseli migreenistä, täällä on kärsitty muutama migreenikohtaus. Ja tulevat tosiaan pahempina kuin normaalisti :( Onko migreenistä kärsivät uskaltaneet ottaa mitään lääkettä?)
 
Mulla ei edelleenkään ole pahoinvointia. Ehkä tosi lievää etomista iltaa kohden mutta ei muuta. Tänään on omien laskujen mukaan 5+6 tai 6+0. Pelottaa, kun äidilläni oli kuulemma hirveät pahoinvoinnit aikoinaan ja itselläni ei vielä mitään. En ole kyllä kysellyt häneltä, millä viikolla ne alkoivat... En tietenkään toivo mitään kauheaa yökkäilyä, mutta väkisinkin käy mielessä, onko kaikki hyvin, kun kerran jopa kahvi maistuu ihan hyvin edelleen.

Mulla tulee edelleen joka päivä muutamia kertoja sellainen polttava krampintapainen alavatsaan. Meinaa ihan hiki nousta otsalle, mutta ne menee onneksi nopsaan ohi.

Vielä 2,5 viikkoa varhaisultraan.

Mä olen käyny joka ilta n. tunnin reippaalla kävelyllä. Ehkä tää suht hyvä olo johtuu säännöllisestä liikunnasta. Aionkin jatkaa reippailua niin pitkään kuin maha sallii. :)
 
Mulla ei edelleenkään ole pahoinvointia. Ehkä tosi lievää etomista iltaa kohden mutta ei muuta. Tänään on omien laskujen mukaan 5+6 tai 6+0. Pelottaa, kun äidilläni oli kuulemma hirveät pahoinvoinnit aikoinaan ja itselläni ei vielä mitään. En ole kyllä kysellyt häneltä, millä viikolla ne alkoivat... En tietenkään toivo mitään kauheaa yökkäilyä, mutta väkisinkin käy mielessä, onko kaikki hyvin, kun kerran jopa kahvi maistuu ihan hyvin edelleen.

Mulla tulee edelleen joka päivä muutamia kertoja sellainen polttava krampintapainen alavatsaan. Meinaa ihan hiki nousta otsalle, mutta ne menee onneksi nopsaan ohi.

Vielä 2,5 viikkoa varhaisultraan.

Mä olen käyny joka ilta n. tunnin reippaalla kävelyllä. Ehkä tää suht hyvä olo johtuu säännöllisestä liikunnasta. Aionkin jatkaa reippailua niin pitkään kuin maha sallii. :)
Hei, minulla tänään 5+6 ja sinun olot kuulostaa aika lailla samoilta kuin minunkin :) Käyn myös iltaisin koiran kanssa lenkillä ja se selvästi auttaa illan lievään etomisoloon. Lisäksi niinä päivinä kun olen käynyt salilla, on vähäiset oireeni mielestäni yhä vähäisempiä.
 

Yhteistyössä