Mulla ei ole hajuakaan paljonko paino on noussut, vaa'alla kun olen käynyt viimeksi neuvolassa joskus silloin rv 7 tai jotain... Toivon, ettei se ole noussut juurikaan, sillä vaikka turvotus on kova, niin en välttämättä koe lihonneeni yhtään. Oon yrittänyt pitää silmällä sokerin ja rasvan syömistä, vaikka nyt on kyllä iskenyt järkyttävä sokerihimo. Pari viikkoa tossa jo lepsuilinkin, nyt ajattelin taas ottaa tiukemman linjan, kun tän viikon jälkeen ei tuu tota työmatkaliikuntaakaan enää harrastettua vähään aikaan.
Maha pömpöttää vielä täällä tasaisen varmasti, toivottavasti se ei siitä enää häviäisikään! Luulen kuitenkin, että koska toi on enimmäkseen turvotusta, niin se laskee ennen kun kohtu alkaa oikeasti kasvamaan enempi ja näkymään ulospäin.
Kaikki raskausoireet alkaa olla hävinneet, välillä kuvotus vielä iskee, mutta väsymys on VIHDOINKIN helpottanut!
Doter, etköhän pääse samoin tein tutkimuksiin ton vuodon johdosta, kun viikkoja on jo noin paljon! Raskauden missä tahansa vaiheessahan voi esim. limakalvot vuodella kun ovat niin herkillä, silloin voi tuntua myös kirvelyä ja kutinaa, joten mitään vakavaa sen ei välttämättä tarvitse olla. Onnea ja tsemppiä! :hug:
mamadread ja ihme 12+4 (UÄ 13+0 poks!)
PS. Ihanaa kun jotkut alkaa täällä jo viikoillaan hätyttelemään puoliväliä! Itsestä tuntuu, että sinne on vielä ikuisuus...