Laitoin sulle viestiä täällä.Ihanasti tullut porukkaa lisää!
Mun on jotenki tosi hankala kirjotella tänne voisin perustaa sen fb ryhmän ja lisätä ketkä haluaa tulla, laittakaa mulle täällä vaikka nimenne ja jokin millä tunnistan profiilikuvanne yv:nä niin lisään kaveriksi ja ryhmään.
Mulla tuli kans eilen ja toissapäivänä toooodella todella vähän rusehtavaa tuhrua. Tänään ei oo tullu enää mitään.Heips kaikki,
Onko muilla ollut pientä vuotoa tai tuhrua?
Minulla oli tänään puolentoista tunnin metsäretkeilyn jälkeen. Vähän ruskeaa pikkuhousunsuojassa. Ja nyt ei mitään. Seksin jälkeen oli myös, ja siitä soitettiinkin polille varmuudeksi. Mutta sanovat vain, että ihan rauhassa vaan, ei hätää. Kun ei kerran ole kipuja. Ei kyllä tarvitse ajatella ennen ultraa petipuuhia sen pelästyksen jälkeen. Vaikkei ole eka lapsi, mutta 6v. sitten en muista, että olisin vuotanut yhtään positiivisen testin jälkeen. Tää on varsinainen piinapääsiäinen, kun ultra siirtyi sen vuoksi ensi viikolle.. Onnen ja pelon sekaisia tunteita..
Toivon parasta teille!Ei taida käydä kuitenkaan hyvin..nyt tummempaa verta ja useammin. Kesken taitaa mennä vaikka syke nähty ja vastasi viikkoja ei auta kuin odotella. Mieli aika maassa ja tosi stressaavaa tämä on.
Minulla eilen illalla vuoti taas, kun olin huhkinut katonrajassa ruuvimeisselin ja vasaran kera hiki hatussa. En huomannut koko asiaa kuin nukkumaan mennessä. Pikkuhousunsuoja oli sekä ruskeaa että ihan verta ja kun käytän lugesteronia niin semmoista lugemössöä.. kipuja ei ole. Nukuin yön levottomasti ja nyt aamulla ei tule taas mitään. Keskiviikkona kuulee totuuden. On tämä melkoista. Oletan, että olen jo 7.:llä viikolla - joten jos kesken menee vuotamalla, niin luulisi tulevan sitten rajusti ja kunnolla. Koitan olla ajattelematta asiaa - ehkä pitää yrittää ottaa rauhaksiin; en vain ole tottunut olemaan paikoillaan ja yhdet juhlat tässä tehtävänä vielä maanantaiksi. Tsemppiä, toivotaan, että tämä vielä iloksi kääntyisi.Jäi paperiin ihan reilusti useamman kerran. Ja siteeseen todella vähän eilen. Ei auta kun odotella et miten käy
Mä oon sit kiinostunu ku tosiaa eka uä takana jos vaa kaikki menee niinku pitääHeippa!
Ajattelin laittaa faceryhmän kasaan, johka 1.ultran jälkeen haluavat pääsisivät (toki toivon että kaikki menee itselläkin hyvin mielellään loppuun asti).
Olisko kiinnostuneita?