Alkuraskauden ultrassa täälläkin käyty ja epäilyksieni mukaan varmistui nyt hedelmöittymisen tapahtuneen myöhempään eli 6+2 olisi nyt menossa. Siellä pieni sydän sykki vahvasti ja kaikki näyttäisi olevan kuulema hyvin.
Millon sulla on seuraava ultra?Ihanan kuulosta kun joku uskaltaa olla onnellinen mie oon ihan rauhallinen ja luottavaisin mielin..mutta en vielä oo uskaltanu sillee olla onnellinen.. ehkä kun seuraava ultra/ ekat sydänäänet kuulis.. ni sitte uskaltaa henkästä mut kyl mie vaunut oon valinnu ja nimet on jo muodostumassa ja sillee
Mie haaveilen emmaljungan valkoisista vaunuista.. vaunu koppana menee varmasti ihan ok talvella mut saakohan sitä ratasosaa ostettua erivärisenä.. valkonen ei ehkä toimi.. tai enhä mie tiiä onko niitä ees valkoisena.. en oo liikkeessä käyny.. netissä vaan haaveillu siitä vaunuosasta
Just kotiuduttiin. Valtakunnassa kaikki hyvin@Nekku// pääsitkö ultraan? Miten meni?
Onpa iloinen uutinenJust kotiuduttiin. Valtakunnassa kaikki hyvin
Pieni papu siellä kellui ja sydän sykki
Niin se ultraajakin sanoi aluksi että joskus se oireiden totaali häviäminen tosiaan on merkki keskenmenosta.. en uskaltanut katsoa ruutua ennen kuin sanoi että syke näkyy. Kooltaan arviolta pienempi kuin viikot menkoosta laskettuna. Jouluaaton tonttu Mutta en muuta sitä ennen kuin joku virallisesti niin käskee.
Rv 7+0 (tai 6+jotain)
Onnea ensiksi kaikille hyvistä ultrakuulumisista!Millon sulla on seuraava ultra?
Itellä ollut niin vaikea ottaa tästä raskaudesta ilo irti. Tää on niin odotettu ja toivottu pikkunen, ja jotenki ollu kokoajan tunne ettei pääty hyvin. Ehkä se on ollut vaan pelkoa. Nyt se tunne on kuitenkin jo alkanut väistymään, ja pystyy niiin nauttimaan ajatuksesta, että tuolla masussa oikeesti kasvaa pieni ihme! Sen sydän oikeesti lyö, ja päästään ehkä ostamaan paketteja kahdelle pienelle tontulle <3
Oon ite myös yrittänyt jo katella vaunuja D). Meillä on nyt esikoisella ollut valkoset kromin värisellä rungolla. Mutta ei kyllä emmaljungat. Aristelin kauheena tuota valkoista väriä, mutta yllätyin ku pysyny tosi siistinä! Oli vaan niin kivat, että oli pakko saada.
Mutta niin, nyt täytyis ehkä luopua nuista ja alkaa miettiin sisarusrattaita. En vaan oo löytäny yksiäkään kivoja! Noh onneksi tässä on vielä aikaa. Jos jollakin on heittää ideoita nii bring it on!
Muuntelevuus ois tärkeetä. Täytyisi saada yks vaunukoppa + ratasosa (säädettävällä selkänojalla). Ja mieluiten myöhemmin kopan tilalle myös toinen ratas. Plussaa ois, jos sais myös yhden turvakaukalon. Ja pitäis pystyä käyttämään myös pelkästään yhdellä lapsella. Eli en haluu semmosia vierekkäisiä. Enkä mitään 2000e oo valmis maksamaan rattaista... apua löytyyköhän näillä kriteereillä ikinä mitää
Kuulostaa hauskalta, mut mikä kikka tää on?Varmaan viikon oon jo menny ponnarikikalla.
Kuulostaa näteiltä, vois kiinnostaa ostaa!Oon ite myös yrittänyt jo katella vaunuja D). Meillä on nyt esikoisella ollut valkoset kromin värisellä rungolla. Mutta ei kyllä emmaljungat. Aristelin kauheena tuota valkoista väriä, mutta yllätyin ku pysyny tosi siistinä! Oli vaan niin kivat, että oli pakko saada.
Mutta niin, nyt täytyis ehkä luopua nuista ja alkaa miettiin sisarusrattaita.