*Joulukuiset 2010*

Taaperotx5 ja nanna08 tervetuloa :)

Synnytyksen kestosta...mulla kesti 54 tuntia eli 2vrk 6 h. Lapsivesien menon jälkeen ei sitten tapahtunutkaan mitään ja odottelin vaan sairaalassa. Mies meni yöksi takaisin kotiin kaksi kertaa ja kävi töissäkin välillä. Ponnistus kesti 14 min, eli sitten kun vihdoin alkoi tapahtumaan, niin homma onneksi eteni suht nopeasti.

Jes osasin mäkin tehä tommosen :D

Täällä on havaittavissa pientä kuvotusta jo nyt,toivottavasti selvittäs pienellä etomisella tällä kertaa kun parissa raskaudessa on ollut niin paha kuvotus että oksensin 3kk 24/7 ja jouduin tiputukseenkin joka ei auttanut oikeastaa yhtään.

Mites muitten aamu on alkanut??

Tarrasukkia kauheasti uusien joulukuisten matkaan!

Itsellä oli LA 24.12.09 ja rakas tyttöseni syntyi 30.12.09 ja uusvuosi vietettiin laitoksella!

pippur1 ja muru n.3kk ja tahtoisi jo toisen mutta ei enää vuoden viimeisillä päivillä joten odotetaan :D

Mä tein nyt uuden pinon että saatiin tuo lista tohon alkuun :attn:

Kysyn samalla että mistä mä löydän nuo sydämmet mitä tossa listassa on kun oon ettiny ja ettiny mut mistää en löydä että saisin ne tohon uuteen listaan myös.

Taaperotx5 en ole Tampereelta vaan täältä maaseudulta n. ½tunnin matkan päästä :wave: . Saa nähdä ollaanko samaan aikaan sitten sairaalassa :D . Onko sinulla la:t yleensä pitäneet? Mulla on molemmat menneet 3-4 päivää yli lasketun ajan.

Yhteistyössä