Jouluksi Viking Linen laivalle risteilemään? Kokemuksia ja vinkkejä kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nina"

Vieras
Olemme miettineet, että jos lähtisimme jouluksi risteilemään Vikingille. Kannattaako? Millaista jouluna on laivalla? Onko koristeltu jouluisesti? Onko jotain jouluista ohjelmaa tai tekemistä? Lapsille?

Normaalisti rakastan joulua, tykkään laittaa jouluruuat, kuusen ja koristella kodin mutta nyt ajattelin päästä helpommalla ja mennä ns. valmiiseen pöytään.

Kertokaa kokemuksia ja millaista laivalla on jouluna. :)

Ei tältä palstalta saa mihinkään oikeisiin kysymyksiin vastausta. Itsekin olen muutaman vauva aiheisen kysymyksen viime aikoina laittanut, mutta ei niihin kukaan vastaa. Täällä vastataan vain jonninjoutavaan pas...n. Esim kuinka usein vaihdat vessanharjan, mitä teillä syödään, persettä kutittaa mikähän minua vaivaa, listataan sitä ja tätä ja tuota... Tai "tässä kuva jääkaappini sisällöstä", ja ketä kiinnostaa!!!!!!

En ole koskaan ollut, mutta ole joskus itsekin miettinyt, että voisi mennä. En tiedä millaista laivalla on, mutta Tukholma on ainakin todella tunnelmallinen ja romanttinen jouluna, joten sinne voisin ainakin itse mielelläni jouluksi mennä jos perhe ei olisi muualla jouluna. :)

Yhteistyössä