~~JOULUISET PIINAILIJAT VKOLLE 52~~VUODEN VIIMEISET PLUSSAT ;)

EIPÄ TAIJA VIELÄ LÖYTYÄ MUTTA MINÄ JO TÄÄLLÄ POSITIIVISELLA MIELELLÄ RUPEEN VALMISTAUTUMAAN OVIKSEN BONGAILUUN KUNHAN MENKAT LOPPUU. TÄTI SIIS PAR`AIKAA KÄYMÄSSÄ ;)
LÖYTYYKÖ MUITA MUN SEURAKSI???
ITSE EN OSAA MITÄÄN LISTOJA TEHDÄ MUTTA JOS JOKU KÄTEVÄMPI OSAISI. :whistle:
TIPUIN TUOLTA VKON 47 KUUMEIJIJOISTA.
VIIDETTÄ KUUMEILLAAN JA TÄÄ ON YK6 KIERTO EPÄSÄÄNNÖLLINEN MUTTA PARI VIIMEISTÄ OLLU NYT N.40PÄIVÄÄ ELI NYT OLISI KP 2/N.40
 
mä voisin liittyä tänne, kun kuulostaa niin houkuttelevalta pinolta. =) Mulla on kyllä yhet menkat tässä välissä vielä (tai toivottavasti ei), ensi viikolla pitäis alkaa, jos en ole raskautunut. Jos täti tulee ni sitten jännätään seuraavan kerran tämän vuoden viimeisellä viikolla. ;) Sopiiko silti liittyä pinoon? :whistle:
 
ehottomasti :) :p :wave: tosiaan jos tästä kierrosta tärppää niin tän vuoden viimeistä plussaa tavoitellaan :xmas:
ja eiköhän tänne muitakin eksy kunhan menee vähän aikaa. itselläni on vaan niin pitkä kierto että kun just nyt täti kyläässä niin seuraavat menkat menee tonne viimeselle viikolle :) mä en osaa vaan mitään listoja tehdä tänne että toivottavasti mukaan eksyy joku joka on viisaampi siinä asiassa :)
mulla siis nyt kp 4/n.40 ja yk.6
 
Khimaira
Mähän "kuulun" ehdottomasti tähän pinoon- odottelen menkkoja alkavaksi tämän viikon aikana, ellei käy toisin :flower: Eli jos alkavat, niin sitten se menee sinne loppukuulle.
Mulle tuo olisikin hyvä kuukausi: kerran on tärpännyt ja kaksi kertaa olen ollut viimeisilläni joulukuussa :D
Mutta kattotaan ny =)
 
Moikka Moi! (Kolkuttelee ovelle..) :wave:
Täti tais tulla tosi ovelasti..vielä tuhruttelee, mut kyllä se taitaa olla 1/29 yk. 3.
Tällä mennään :headwall: :headwall:
Elikkä tämä taitaa olla sopiva pino meikälikalle :wave:
 
:hug: hienoa miranda että voit tuota listaa iana päivitellä :) mulla ois haaveena 5.

tästä kierrosta mulla käytössä ulkomailta tilattu clearblue ovis-masiina johon voi aina ostaa lisää tikkuja joten nyt voi huoletta käyttää niitä kun varastolla ensimmäiset 40kpl noita tikkuja :whistle: :whistle: :whistle:
huis pois täti,tänään varmaan tuhruttelee viimesiään...ONNEKSI!!!!ja ihme kyllä nimittäin mun kaksi viimeistä kiertoa on tuhruttanut kolme viikkoa aina putkeen.onneksi kiertokin on koko ajan lyhentynyt mun huippu pitkistä. on ollu ihan 26-60päivän haitarilla viimeisimmät n.40 ja tämä viimeisin 38 joten jos tää tästä nyt kun 5 päivää enää kesti nää menkatkin. ELI JOS NYT TÄSTÄ KIERROSTA ALKAIS LYYTI KIRJOTTAMAAN KUN UUDET TIKUTKIN HOMMATTU ;)
 
Menin jotain sählää ja poistin tuon eilisen pinon. :kieh: Teen uuden... Ja saahan sitä muutkin pävitellä. En aina välttämätää joka päivä pääse konelle mutta parhaani yritän.
Minkäs ikäisiä lapsia teillä on? Mulla on kohta 8kk ikäinen poika.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Torstai 22.11.2007

Luru Lude..........kp 2/32...........yk 4............. 4.haaveissa
meilinde.............kp 2/29...........yk 3............. 2.haaveissa
Miilukka..............kp 6/n.40........yk 6............. 5.haaveissa
masukki08.........kp 8-10/32......yk 2............. 4.haaveissa
Miranda-81........kp 24/28-32... yk 4............. 2.haaveissa
 
Khimaira
Käväisen tässä vain pikaisesti- kohta jo ajelemaan kaverin luo.. Kivastihan tämä pino alkaa kasvamaan :)

Mulla on siis kolme lasta: 2000,2001 ja 2006 syntyneet nuppuset/ riiviöt :whistle:

Heh, jokohan sitä tässä kierrossa törsäisi rahaa ovistikkuihin :snotty:
 
mä olen nyt jokaisessa oikeassa yrityskierrossa tikuttanut ovista. Meillä kun on ollut vaikeuksia saada lapsia. :'( Ilman ehkäisyä ollaan oltu kyllä koko ajan pojan syntymästä asti, mutta alku mentiin TJOT-meiningillä.
 
mulla ikää tuli vähän aikaa sitten täyteen 28vee ja mulla tytöt 2/99 sekä 8/00 sekä pojat 1/05 ja 1/07 :heart: :heart:
suurperhettä tässä kaipailen,6 lasta ollu haaveissa mutta ukko oli jo neljännen jälkeen että enää ei tuu :/ mutta sain sen ylipuhuttua tähän viidenteen nuppuseen joka sitten taitaa jäädä viimeiseksi jos ukolta kysytään :kieh:
itselläkin ollu poikien kohdalla vaikeutta tulla raskaaksi joten saa nähdä kauan meneepi. mutta tikut kehissä joten jos niistä ois apua :whistle:
 
mOI :wave:
Olen 28.v. tyttö syntynyt 09/00. Esiko tuli heti pillereitten lopettamisen jälkeen, joten tämä `yrittäminen` on mulle aikas uutta. Vaikka kolmas kerta jo alkaakin, aika menee tosi nopeesti.
Mietin noita ovistikkuja, josko rupeis niitä käyttää apuna... tai ehkä vielä tää kierto mennään ilman :whistle:
Juoko joku sitä kuuluisaa greippimehua? =) onko siitä apua?
 
saanko hypätä mukaan???
sain km:n noin viikko sitten ja yritys olisi tarkoitus aloittaa heti uudelleen kun mahdollista. huomenna menen jälkitarkastukseen ja jos armas tohtori toteaa kaiken olevan ok, alamme peittoja heilutella ;)
elikkäs neljännestä haaveillaan. tyttö trio syntynyt 2003, 2004 ja 2006. nyt ( jos lasketaan km:stä ) 8-10/32, mutta kierto saattaa olla mitä vaan km:n jälkeen. olemme lomalla thaimaassa 2-24.12 joten testaan ( jos tarpeen ) jouluviikolla. en ajatellut ottaa ovis/ raskaus testejä mukaan. tämä uusi kierto yk 2.

masukki
 
masukki08 Lisäsin sut tuonne pinoon.
Yhden kierron olen kokeillut greippimehua. En kovin paljon huomannut sillä olevan vaikutusta. Lopetin kylläkin sen juonnin lähinnä, kun en tykännyt siitä. :snotty: Olen kuullut sen lisäävän limoja ja ovistuntemuksia, mutta myös kuukautiskipuja.

meilinde mulla ainakin on ovis tullut aina 14 pvää ennen menkkojen alkamista. Eli suht samoihin aikoihin joka kierto.
 
Hitsiläinen..tuli syötyä melkein kokonainen suklaalevy (daim) :saint:
Nyt ei ole kauheen hyvä olo.. Liikunta on jäänyt kyllä liian vähälle. Pimeeseen ei jaksa oikein lähteä, salille olis kortti mutta mies lähtee yleensä illansuussa töihin, ei sinnekään kyllä aina kerkiä..tekosyitä, kai. :whistle:
Painon kanssa ei ole ainakaan vielä ongelmia, olen aina ollut aikas siro.
Kääk..kävin huvikseen puntarilla(en koskaan käy) painoin vähän yli 59 kg. Kolme kiloa on näköjään tullu muutamassa kuukaudessa. HUPS!
Olen 172cm. No, se mikä on hyvä niin tissit on kasvanu! :LOL: :LOL: ja seurauksena olen saanut vatsalihaksien tilalle jotain muuta :whistle:
Pitäs kai ryhdistäytyä..
 
Laskin kalenterista taaksepäin, millon mulla olis tuo ovis ollu.oltiinko kenties ahkerasti pupuilemassa. Sanotaanko nyt niin, että pyhää henkeä olis saanu kiittää tulevasta perheenlisäyksestä. :p
Olin laskenut mahdollisen oviksen tulon pitemmän kierron mukaan, oltiin siis vajaa viikko myöhässä.
Nyt otan semmoset täsmäiskuajat, ettei varmaan pääse meidän kuulilta karkuun!..Se on saletti
:LOL:
 
Saako hypätä mukaan? Tää olisi minun piiiiiitkälle kierrolle sopiva pino.
Terve Miranda :wave: näkyy tuttujakin :heart:

Minä olen Meela ja nyt on Kp 1/28-39 ja yk 9 esikoinen haaveissa.

Meilinde kyseli oviksesta. Oma ovis oli ennen n. kp 17 kunnes alkoi kierrot venymään (3 viimeistä kiertoa) lähemmäs 40 päivää. Nyt mulla ei oo enää mitään tietoa onko ovista ollenkaan. Tikutin pitkästä aikaa viime kierrossa eikä mitään näkynyt kp 25 mennessä ja sitten loppuivat tikut.... Greippimehua olen testannut mutta en huomannut mitään, paitsi että aloin tykkäämään siitä ihan hirveästi!

Masukki08 pahoittelut :hug: Vietä ihana loma Thaimaassa, ehkä saat parhaan mahdollisen tuliaisen masuusi :heart:
 
hellurei!
jälkitarkastuksessa kaikki ok. huh huh, ettei tarvittu kaavintaa! kohtutulehdus riesana, arvasin sen kyllä etukäteen. mulla ollut noita tulehduksia useampia. mutta 10 päivän tujut antibiootit poistavat sen jälleen!
olen teidän "kiusananne" vielä viikon kuumeilemassa ennen lomaa! ja kiitos lomatoivotuksista!
ties vaikka saisikin salamatkustajan mukaan takaisin tullessa. lääkärin mukaan kuukautiset olisi tulossa noin kuukauden sisään. joten yhä jouluviikolla jännätään!

masukki
 
näitä joulukuun vimppa pinoja on nyt kaksi täällä mut ei kait se haittaa :xmas: pysytään me nyt tässä pinkassa ketkä on jo liittyneet seuraan,eiköstä vaan ;) täti kurvasi onnkesi mun osalta jo pois joten nyt sitten vaan ovista bongaamaan tälle kuulle :) saa nähä miten pitkä kierto tulee tälle kierrolle. joka kerta on kyllä päivällä aina lyhentynyt ja nyt menkatkin kesti ihan normisti mun kolmen viikon sijaan joten tää saattaa olla muutenkin ERILAINEN kierto :) saas nähä :) mut mukavaa viikonloppua vaan kaikille ja peitteet heilumaan ;) :LOL:
 

Yhteistyössä