Jouluaskarteluja, meidän perheessä

Meidän perheessä on jouluaskartelut täydessä vauhdissa. Innostus on kova.

Tällainen herkkukori loihdittiin ihan hetkessä. Itse tein ensin piparkakkutaikinasta neljä seinää ja pohjan. Kiinnitykseen käytin ensin sulatettua sokeria, mutta päätin lopulta että pysyy tuolla tomusokerimassalla ihan yhtä hyvin. Sisälle vaan ihania suklaisia herkkuja.



Amerikan pastilleilla koristelin nuo laidat, ne teki hyvin kauppansa jo näin ennen joulua:



Vielä jäi askartelu into päälle ja tein lapselle tähtikaukoputken sekä sydän tutkan.



Hintaa tuli minun askasrteluille pirkkapiparitaikinasta meni noin neljäsosa, neljäs osa taikinasta syötinn raakana ja loppuosasta tuli muutama piparkakku.
Amerikan pastilleja meni kaksi pussia, joista osa liimattiin hetkeksi tuohon piparikorin kylkeen.
Tomusokeria meni paketillinen.
Tyhjät vessapaperirullahylsyt oli ilmaisia.

Olen monesti ajatellut että pitäisi osallistua noihin askarteluprojekteihin, mutta vielä en ole saanut aikaiseksi. Toki näille meidän töille voi pisteitä kuitenkin antaa. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Meillä innostuttin kutistemuovista, poika teki tosi hienoja riipuksia, täytyy ostaa vielä nahkanauhat niihin. :)
Tuosta olen itsekin haaveillut, mutta on tuo lapsukainen vielä niin pieni, ettei jaksa värittää kunnolla. Vaikka eihän meillä tietenkään niin tarkkaa ole, että pitää täydellistä jälkeä tullakaan...
 

Yhteistyössä