Joulu tulee... =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulun henki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joulun henki

Vieras
Ihan vain muistutukseksi... Jouluun on enää alle 100 päivää. Nyt on hyvä hetki aloittaa joululahjojen ostaminen ja tekeminen, jollei sitä ole vielä aloittanut. Monissa paikoissa on alet (Suomalainen kirjakauppa, Hobbalot, Hullut päivät jne), jolloin lahjat saa hankittua huomattavasti halvemmalla. Näin saa myös kustannukset jaettua useammalle kuukaudelle. =)

Tämä jouluhullu on hankkinut jo suurimman osan lahjoista, osa itse tehdyistä on myös jo valmiina tai aloitettu ja muutama lahja on löytänyt tiensä jo pakettiinkin. Odotan lokakuuta, koska silloin annan itselleni luvan juoda glögiä... (ihan vaan, ettei se sitten jouluna kyllästytä)

niinhän se tulee :) mut mulla on tässä välissä vielä omat synttärit, siskon synttärit, veljen synttärit ja halloweenjuhlatkin :D eli eipä ole joulu vielä päällimäisenä ajatuksena- joulukuun alussa aloitan vasta lahjahankinnat.

Joulu tulee joka vuosi..en jaksa ottaa stressiä.En hommaa miljoonaa nyssäkkää..Kyselen mitä kukin toivoo/tarvii..ja sen mukaan mennään. Annetaan joulun tulla =)

mä ostan lapsille kullekkin sen suurimman toiveen, yleensä se on jokin suht tyyris juttu, loput lahjat tulee sukulaisilta mummeilta ja kummeilta, joulun jälken käytetään sit hyväksi alemyynnit.

en osta koskaan mitään tarpeetonta kamaa kenellekkään, vaikka kuinka halvalla saisi.

Tietysti se joulu tulee joka vuosi... Joillekin se vaan tuntuu tulevan yllätyksenä joka vuosi. ;)

En minäkään haali tavaraa vain, koska se on alennuksessa tai halpaa. Yritän ostaa tarpeellista ja jokaiselle oman näköistänsä. Mielestäni se vain on helpompaa ajan kanssa, ehtii miettiä ja etsiä. Eikä tosiaan rysähdä kaikki kulut sinne joulukuulle. Silloin kuitenkin kuluu normaalia enemmän rahaa ruokaan, koristeisiin, kukkiin ja kyllä niihin lahjoihinkin. Kaikkea kun ei kuitenkaan pysty etukäteen ostamaan...