Joulu tulee, oletko valmis?

Miulle iskee tänä vuonna ihka ensimmäistä kertaa Joulupaniikki |O Rakastan Joulua ja joka Joulu koitan tehdä kaikki lahjat itse...Nyt vie koulu melkein kaiken vapaa-ajankin tehtävineen ja sitten pitäisi vielä löytää aikaa lapselle, miehelle, koirille ja kissoille...Missäs välissä mie kaikki lahjat teen?!? |O
 
vieras
Mä olen kyllä vankasti jouluihminen mut tänä vuonna pakan sekottaa tuo vauva joka saattaa pukata maailmaan millon hyvänsä joulunaikaan. Tai sitten ei. Toisaalta harmittaa kun ei kauheasti kannata miettiä koko joulua, toisaalta taas hyvä kun on "ulkoistettu"meidän joulunvietto lähinnä anoppiloihin niin ei mun tarvitse laittaa ja siivota kauheasti. Ikävä kyllä tulee omaa joulua ja koristeista ym.
 
voi ei, ei vielä!
Miten ihmeessä te jo jaksatte hössöttää joulusta???

Meillä ei vielä ressta ees kuukauden päästä olevista synttäreistä, saati sitten jostakin joulusta jonne on aika vaikka kuinka...
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Miten ihmeessä te jo jaksatte hössöttää joulusta???

Meillä ei vielä ressta ees kuukauden päästä olevista synttäreistä, saati sitten jostakin joulusta jonne on aika vaikka kuinka...
Jotkut vaan rakastaa Joulua yli kaiken :xmas: En miekään etukäteen pahemmin hössötä synttäreistä, mut näin syksyllä ja alkutalvesta on niin ahistavan synkkää ennen lumien tuloa, joten mie jo nyt kaivelen jouluvaloja esille ja viimeistään marraskuun alussa ne virittelen paikoilleen. Tontut ja lyhdyt laittelen joulukuun alussa. Yleensä aloitan hössötyksen lahjojen takia jo kesällä, jotta kerkiä miettimään ja tekemään kaikille jotain. Rupeaa vaan ideat loppumaan kesken ja tänä Jouluna onkin taas yksi uusi lapsi, kelle haluan lahjan antaa.
 

Yhteistyössä