Joulu thaimaassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

suomalainen

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 888
0
36
Tässä haaveilen että mentäs ens joulua viettää Thaimaaseen. Vähissä kyllä on paikat mihin mahtuu ja kamala hinta. :headwall:
Mutt ku muistelen viime joulua pimeetä ja ei lunta. Yöt valvottiin ja päivät nukuttiin. Kukaan ei halunnut mennä pihalle mähötettiin vaan kotona. Pahin raskaus ajan pahoin vointi ja väsymys riivasi itseäni.
Siellä thaimaassa olo ei sitten kyllä paljon maksa ja joulu lahjat vois ostaa halvemmalla sieltä. Kirpasis se matkan maksu.
Sillä hinnalla kun sais vaikka mitä muuta "järkevää". Mutt kyllä se olis elämys viettää edes yks joulu tai edes yks loma thaimaassa. Vanhin tytärkin on jo 14 ett kohta senkin lapsuus on takana päin.
Kumpikohan voittaa tunteet vai järki tän loman suhteen? :wave:

Niin mitenhän tungosta siellä thaimaassa jouluna on? Itse olen käynnyt maaliskuun lopussa milloin ei ollut niin paljon turisteja.
Se joulu olis vaan siitä hyvä ettei lasten tarvis ottaa ylimääräistä lomaa koulusta. Matkatoimistot rokottaa ihmisiä just loma aikoina.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Niin mitenhän tungosta siellä thaimaassa jouluna on? Itse olen käynnyt maaliskuun lopussa milloin ei ollut niin paljon turisteja.
Se joulu olis vaan siitä hyvä ettei lasten tarvis ottaa ylimääräistä lomaa koulusta. Matkatoimistot rokottaa ihmisiä just loma aikoina.

Me oltiin joulu 2004 thaimaassa. Hyvin meni, oli lämmintä ja ihanaa. Uusia jouluja tulee, suomessa ehtii olla.

Yhteistyössä