Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:montamontamonta... rakastan joululahjojen ostamista ja antamista...meillä hukutaan lahjoihin jouluna
Mä en osta omille kuin muutaman per nuppi, kun muu suku lahjoo kuitenkin Mulla ei oo kummilapsia eikä lapsilla kummeja. Ostan parille kaverilleni lahjan (kavereiden lapset jäi ilman lahjoja jo viime vuonna), sit vanhemmilleni, siskolle, veljelle/sen vaimolle ja niiden lapsille.Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Parikymmentä lahjaa ostan omille lapsille, ja sitten vielä kummilapsille erikseen. Varmasti ostaisin PALJON enemmän ja laajemmalle porukalle (myös aikuisille ja kavereille), jos ois rahaa enemmän...
Montako lasta?Aika hurjalta kuulostaa...Alkuperäinen kirjoittaja Makkarasiili:Kyllähän niitä lähemmäs viittäkymmentä tulee ostettuu että kaikille tärkeille saapi. Omille lapsille niistä tulee vajaa 30.
:wave: Sama juttu!Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:montamontamonta... rakastan joululahjojen ostamista ja antamista...meillä hukutaan lahjoihin jouluna
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:Montako lasta?Aika hurjalta kuulostaa...Alkuperäinen kirjoittaja Makkarasiili:Kyllähän niitä lähemmäs viittäkymmentä tulee ostettuu että kaikille tärkeille saapi. Omille lapsille niistä tulee vajaa 30.
Sama täällä! :xmas: Tosin tänä vuonna näpertelen paljon itse. Pienellä budjetilla mennään ja aikaakin on tehdä vaikka mitä. En ikinä tule tekemään sopimusta kenenkään kanssa, että ei aikuisille paketteja... Itse tykkään miettiä jo hyvissä ajoin, mitä kenenkin tyyliin sopisi ja sydämellä lahjan valitsen.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:montamontamonta... rakastan joululahjojen ostamista ja antamista...meillä hukutaan lahjoihin jouluna
sukulaisille muuten vanhin tyttö tekee huovutettuja pannulappuja alkoi jo väkäämään viikonloppuna ihan innoissa ja mikä on kiva idea on tehdä lasten kans piparirekiä johon sit laitetaan karkkia kyytiin...varsinkin vanhemmat ihmiset heltyy täysin...Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Sama täällä! :xmas: Tosin tänä vuonna näpertelen paljon itse. Pienellä budjetilla mennään ja aikaakin on tehdä vaikka mitä. En ikinä tule tekemään sopimusta kenenkään kanssa, että ei aikuisille paketteja... Itse tykkään miettiä jo hyvissä ajoin, mitä kenenkin tyyliin sopisi ja sydämellä lahjan valitsen.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:montamontamonta... rakastan joululahjojen ostamista ja antamista...meillä hukutaan lahjoihin jouluna