no voi höhAlkuperäinen kirjoittaja .:joo niin meilläkin kun mies sai potkut.
no voi höhAlkuperäinen kirjoittaja .:joo niin meilläkin kun mies sai potkut.
vittuako sitten leveilit jollain voitollasi täällä!mieti ämmä vähän!Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:no voi höhAlkuperäinen kirjoittaja .:joo niin meilläkin kun mies sai potkut.
NO OHHOH!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vittuako sitten leveilit jollain voitollasi täällä!mieti ämmä vähän!Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:no voi höhAlkuperäinen kirjoittaja .:joo niin meilläkin kun mies sai potkut.
Oikein et sun ukko sai kenkää ku haukut toista joka on joutunut pennejä joka kk laskemaan. Sulle ei sympatiaa heru. Laskekaa te ny pennejä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vittuako sitten leveilit jollain voitollasi täällä!mieti ämmä vähän!Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:no voi höhAlkuperäinen kirjoittaja .:joo niin meilläkin kun mies sai potkut.
No jopas Onnea paljon ap! älä välitä näistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vittuako sitten leveilit jollain voitollasi täällä!mieti ämmä vähän!Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:no voi höhAlkuperäinen kirjoittaja .:joo niin meilläkin kun mies sai potkut.
No oh-hoh, ite olen juuriki saanut irtisanomisilmoituksen töistä ja tosiaan ei tule mieleenkään huudella toiselle noin! Toki olen onnellinen ap:n puolesta ( ja samalla sairaan kade :shame: ) Mutta ap, onnea isosti!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jopas Onnea paljon ap! älä välitä näistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vittuako sitten leveilit jollain voitollasi täällä!mieti ämmä vähän!Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:no voi höhAlkuperäinen kirjoittaja .:joo niin meilläkin kun mies sai potkut.
ois mulle toooodella suuri raha. onnea :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:no ei se teille varmaan iso raha ole :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kerrankin voitto osui oikeaan paikkaan:Onnea
ap paljonko muuten voitit ?
mutta kai sen voin sanoa että 1700e sillä saan koko laskunipun pois huomenna tuosta ja lapsille kauan kaivatut koulupöydät ja muuta tavaraa:heart: :heart: