Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27182688:mä ajattelin tänävuonna tehdä joulukarkit itse: fudgea ja suklaakonvehteja erilaisilla täytteillä *tämänkin idean sain keskellä yötä*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27182822:Suosittelen, ei tule pettymyksiä karkkien maussa.
Olen tehnyt jo monta vuotta itse.
Ps. Kurkkaa Confetin sivuille. Makeis- ja konvehtitarvikkeet - Confetti Nuo polykarbonaattimuotit ovat kertakaikkiaan loistavia.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27182853:mitä suklaata olet käyttänyt? kun mä haluaisin jotain laadukasta tummaa...
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27182913:Mies tuo mulle työmatkoiltaan Lindtin ja Varlhonan suklaita. Aivan huippuja!
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27182940:täytyy noilla koittaa. Ajattelin myös kokeilla tehdä valkosuklaalla raitoja tuon tumman suklaan sekaan...
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27182948:Mulle oli ylläri Lidlin valkosuklaa. Se työstyy yllättävän hyvin ja on helppo temperoida. :O Joskus löytää edullisistakin helmiä.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27182968:lidlin valkosuklaa on tosi hyvä =) lidlin tummat suklaat on hyviä sellasenaan- toisaalta, voishan niitäkin koittaa käyttää noissa suklaakonvehdeissa