eroava34
Minun täytyy jättää mieheni neljän vuoden suhteen jälkeen, koska hän ei ole se mies jonka kanssa tulen viettämään loppuelämäni. Olen nyt hakenut viikon verran uutta asuntoa itselleni aktiivisesti, mutta mitään en ole saanut. Kavereilleni tai vanhempien luokse tms. en voi mennä punkkaamaan enkä halua jättää tavaroitani tänne eron jälkeen muistuttamaan miestä minusta. Asunto pitäisi saada mahdollisimman äkkiä, jotta voin aloittaa erokeskustelun miehen kanssa ja muuttaa sen jälkeen pois. Aion tietysti selittää perusteellisesti miehelle haluavani erota, vaikka siinä menisi pitkäänkin, mutta siis haluan ennen erokeskustelua itselleni uuden asunnon jonne muuttaa, jotta miehen ei tarvitsisi kärsiä sen takia, että asun vielä samassa talossa hänen kanssaan ja tavarani ovat vielä täällä.
Miten saisin mahdollisimman nopeasti uuden asunnon vai miten minun kannattaa järjestellä asiat, jotta pääsen muuttamaan heti erokeskustelun päätyttyä pois?
Miten saisin mahdollisimman nopeasti uuden asunnon vai miten minun kannattaa järjestellä asiat, jotta pääsen muuttamaan heti erokeskustelun päätyttyä pois?