jouduin vaunuhuijarin uhriksi

• Viestiketjun aloittaja köyhä1
  • Ensimmäinen viesti
----
Mitä myyjä on sulle kertonut syyksi? vai onko kokonaan jättänyt ottamasta yhteyttä.. Mulla kävi niin että ostin huutiksesta erittäin hyväkuntoisiksi luokitellut vaunut ja olivatkin umpihomeessa.. myyjä ei vastannut ja esti mun puhelutkin.. Uhkasin että ilmoitan tästä eteenpäin niin soitti samalla sekunnilla ja palautti rahat ja minä vaunut..

"Neiti"
Ei se rikosilmoitus auta, eikä edes tuomion saaminen. Minulta varastettiin kerran lompakko, varas saatiin kiinni ja oikeudessa tuomittiin korvauksiin (useita vastaavia rikoksia tehnyt). Sain oikeudesta lapun, jossa ilmoitettiin, montako euroa voin periä varkaalta. No eipä huvittanut paljon olla ko henkilön kanssa tekemisissä, joten jäi korvaukset saamatta.

"vieras"
[QUOTE="Neiti";26369784]Ei se rikosilmoitus auta, eikä edes tuomion saaminen. Minulta varastettiin kerran lompakko, varas saatiin kiinni ja oikeudessa tuomittiin korvauksiin (useita vastaavia rikoksia tehnyt). Sain oikeudesta lapun, jossa ilmoitettiin, montako euroa voin periä varkaalta. No eipä huvittanut paljon olla ko henkilön kanssa tekemisissä, joten jäi korvaukset saamatta.[/QUOTE]

Sen voi viedä ulosottoon ja he perivät sen sitten siltä.

"vieras"
Luulen, että tiedän tapauksen... Tämä tyyppi on valitettavasti ammattihuijari.Aikaisemmin huijasi mm. legoilla ja astioilla nyttemmin siirtynyt vaunuihin tms kalliimpiin. Rahoja et valitettavasti saa takaisin koska ei ole tuloja joista niitä voisi ottaa tuomionkaan perusteella. Monta vuotta jo tehnyt samaa ja on poliisille tehty lukuisia rikosilmoituksia.

Khimaira
[QUOTE="vieras";26369793]Sen voi viedä ulosottoon ja he perivät sen sitten siltä.[/QUOTE]

Miten perivät..Tuskin tuollaisilla kavereilla kovin paljoa on omaisuutta/ tuloja mistä periä..

"Vieras"
No eipä niitä rahoja saa takas, harmittaa vaan kun ihmiset toinen toisensa jälkeen tuleee huijatuks. Jos se huijari on varaton niinkuin tässä tapauksessa tietääkseni on niin ei se ulosotto mitään auta.

Oppii ainakn sen että netistä ei kannata mitään kovin arvokasta ostaa jos ei itse pääse noutamaan

Khimaira
[QUOTE="vieras";26369849]Ehkäpä joku päivä saa vaikka perintöä, ei niitä ainakaan saa jos ei niitä hae. Ja jos vaikka joku päivä vielä tulee katuvaksi ja menee töihin, ihmeitä on tapahtunut ennenkin.[/QUOTE]

mjoo...ei sitä velkasaataavaa taideta ihan noin vaan viedä ulosottoon- siinä mahtaa olla joku summa minkä alle ei noteerata. Se on vaan mun villi veikkaus..

Tietääkö joku?

"vieras"
mjoo...ei sitä velkasaataavaa taideta ihan noin vaan viedä ulosottoon- siinä mahtaa olla joku summa minkä alle ei noteerata. Se on vaan mun villi veikkaus..

Tietääkö joku?
Tiedän kyllä, olen asiasta poliisin kanssa puhunut, minulta huijattiin lahjakortilla rahaa vuosi sitten ja tekivät pojat sen verran rötöksiä että syyttäjä lähti syyttämään ja kun saan oikeuden päätöksen, sen voi viedä sitten ulosottoon, ei niitä summa kiinnosta pätkääkään, ne laittaa joka summan plussana papereihinsa. Että tässä odotellessa.

"vieras"
Tää juttu alkoi nyt kiinnostaa mua! Oon yhdeltä huijarifirmalta saanut asiakkaiden rahat takaisin (ensin omani ja alkoi houkuttaa muidenkin auttaminen). Kyllä se tyyppi vielä saadaan kiinni! Mä palaan tähän huomenna!

Yhteistyössä