Jouduin soittamaan 112 perjantaina bussissa :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Jos se kuski tiesi ko. tyypin ja siksi ei reagoinu? Mutta jos ei tienny niin oli kyllä väärin minusta kuskilta kun ei auttanu. Ja ambulanssin ensihoitaja olis pitäny kyllä sinulle vähän selittää eikä jättää öö:nä ihmettelemään!

Niin.. Ois kai se voinu sanoa sitten mulle jotakin.. Huomasi varmasti, että olen raskaana (kun väänsin ja käänsin tätä potilasta kylkiasentoon) ja olin kyllä itsekin paniikissa tilanteesta. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Meillä oli just ensiapukurssilla puhetta näistä ns "feikkaajista". Ne osaa näytellä todella aidon tuntuisesti, eikä kaikki ensihoitajatkaan kykene erottamaan feikkaajaa aidosta tilanteesta. Kuulemma tämä feikkaus on lisääntyvä ilmiö.

Siis MIKSI jotkut feikkaa? En ymmärrä.

Oliks tää niinku jossain Housessa, jossa se yks nainen söi leikkausinstrumentteja tms. että sai lääkärisedältä huomiota..

miksi ambulanssikuskien olisi pitänyt selittää tilanteesta auttavalle henkilölle?

ja uteliaisuus ei ole riittävä syy. vaitiolovelvollisuus on heillä kuitenkin!
itse olen monta kertaa soittanut auton jollekin eikä ole tullut mieleenkään odotella raporttia tilanteesta..

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Jos se kuski tiesi ko. tyypin ja siksi ei reagoinu? Mutta jos ei tienny niin oli kyllä väärin minusta kuskilta kun ei auttanu. Ja ambulanssin ensihoitaja olis pitäny kyllä sinulle vähän selittää eikä jättää öö:nä ihmettelemään!

Niin.. Ois kai se voinu sanoa sitten mulle jotakin.. Huomasi varmasti, että olen raskaana (kun väänsin ja käänsin tätä potilasta kylkiasentoon) ja olin kyllä itsekin paniikissa tilanteesta. :|

Niin tosiaan olishan hänen pitäny valaista asiaa sullekin jos tiesi tyypistä?
Kumma juttu kaikenkaikkiaan! :|

Uusimmat

Yhteistyössä