Jouduimpa sitten tilaamaan jatkettavan sängyn.. hiukan aikasemmin ku "suunnittelin"

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Meillä on kyl nukuttu jo 1v ja 3kk jatkettavassa. Siitä syystä että lapsukainen pääsee pois pinniksestä. Ei kiinosta että katkasee niskansa.
Juuri tänään mietin, että pitäisi siirtää tuo innokas kiipeilijä pois pinniksestä. Pohdin, että olenko liian aikaisessa, kun ikää on tuo 1v3kk... :snotty:
 
pöö
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Meillä on kyl nukuttu jo 1v ja 3kk jatkettavassa. Siitä syystä että lapsukainen pääsee pois pinniksestä. Ei kiinosta että katkasee niskansa.
Juuri tänään mietin, että pitäisi siirtää tuo innokas kiipeilijä pois pinniksestä. Pohdin, että olenko liian aikaisessa, kun ikää on tuo 1v3kk... :snotty:
Eipä se sieltä korkeelta tipu=). Meillä on aina peittoja sängyn vieressä, jos vaikka tulee pois. Turvalaita vaan. Parempi tippua matalemmalta kuin korkealta.
 
pill
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Meillä on kyl nukuttu jo 1v ja 3kk jatkettavassa. Siitä syystä että lapsukainen pääsee pois pinniksestä. Ei kiinosta että katkasee niskansa.
Juuri tänään mietin, että pitäisi siirtää tuo innokas kiipeilijä pois pinniksestä. Pohdin, että olenko liian aikaisessa, kun ikää on tuo 1v3kk... :snotty:
Meillä lapset siirtyneet jatkettaviin heti kun oppineet tulemaan esim. sohvalta pois peruttamalla, eli vuoden molemmin puolin. et oo liian aikaisessa
 
tadaa
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Minä taasen ostin matkasänkyyn kunnon patjan ja sinne mukula. Ei tullut pois, kun ei päässyt. Oli meillä jatkettavakin mutta se oli aika turha. Ostin sitten suoraan pojille kerrossängyn.
Niäin meilläkin :)
 
Niiskunen
Mä laskin reunat alemmas pinnasängystä, kun poika 2 vee tuli pääedellä alas sängystä. Nyt se pääsee ite menemään ja tulemaan pois. Ei tartte sänkyä vaihtaa vielä.
 
mix
Siis, miksi tosta syystä pitää vaihtaa pois pinnasängystä. Meillä oppi 1v8kk iässä kiipeämään pois. Nyt 2v7kk ja nukkuu pinniksessä edelleen. Laskin toisen laidan ala-asentoon, ettei telo itseään, jos sieltä unenpöpperössä pois kiipeää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mix:
Siis, miksi tosta syystä pitää vaihtaa pois pinnasängystä. Meillä oppi 1v8kk iässä kiipeämään pois. Nyt 2v7kk ja nukkuu pinniksessä edelleen. Laskin toisen laidan ala-asentoon, ettei telo itseään, jos sieltä unenpöpperössä pois kiipeää.
mua pelottaa että teloo itsensä pieni..
 
heppuli
jos mä olisin sit vast ostanu jatkettavan ku pääsee pois ni meidän 4v6kk ei tarvis sitä vieläkää koska ei pääse pois =D se o erittäin hyvä jäähypaikka!eikä pääse toi kuukautta vajaa 2v apinakaa pois...sitä odotellessa!
 
mix
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
tuosta ei pysty laskemaan laitoja.. hmph |O
Ootko ihan varma. Mäkin luulin ensin, ettei onnistu. Meillä siis kaksi ihan semmoista perusperuspinnistä. Ei mitään laskumekanismeja. Mutta niissä päädyissä silti kahdet ruuvireiät niin, että sen laidan voi kiinteästi laittaa tuohon ala-asentoon.
 

Yhteistyössä