tuo lapsi keksi juuri miten pinnasängystä pääsee pois |O joo tiedän.. eihän 2v:n kuulu enää pinniksessä nukkua... mut mut :ashamed: :snotty:
tilasin sen siis jo.. juuri äsken..Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mulla olis yksi ylimääräinen sänky.
OkAlkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:tilasin sen siis jo.. juuri äsken..Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:Mulla olis yksi ylimääräinen sänky.
Juuri tänään mietin, että pitäisi siirtää tuo innokas kiipeilijä pois pinniksestä. Pohdin, että olenko liian aikaisessa, kun ikää on tuo 1v3kk... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Meillä on kyl nukuttu jo 1v ja 3kk jatkettavassa. Siitä syystä että lapsukainen pääsee pois pinniksestä. Ei kiinosta että katkasee niskansa.
Eipä se sieltä korkeelta tipu=). Meillä on aina peittoja sängyn vieressä, jos vaikka tulee pois. Turvalaita vaan. Parempi tippua matalemmalta kuin korkealta.Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Juuri tänään mietin, että pitäisi siirtää tuo innokas kiipeilijä pois pinniksestä. Pohdin, että olenko liian aikaisessa, kun ikää on tuo 1v3kk... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Meillä on kyl nukuttu jo 1v ja 3kk jatkettavassa. Siitä syystä että lapsukainen pääsee pois pinniksestä. Ei kiinosta että katkasee niskansa.
Meillä lapset siirtyneet jatkettaviin heti kun oppineet tulemaan esim. sohvalta pois peruttamalla, eli vuoden molemmin puolin. et oo liian aikaisessaAlkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Juuri tänään mietin, että pitäisi siirtää tuo innokas kiipeilijä pois pinniksestä. Pohdin, että olenko liian aikaisessa, kun ikää on tuo 1v3kk... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Meillä on kyl nukuttu jo 1v ja 3kk jatkettavassa. Siitä syystä että lapsukainen pääsee pois pinniksestä. Ei kiinosta että katkasee niskansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä en halua luopua siitä sängystä :'(
Niäin meilläkinAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:Minä taasen ostin matkasänkyyn kunnon patjan ja sinne mukula. Ei tullut pois, kun ei päässyt. Oli meillä jatkettavakin mutta se oli aika turha. Ostin sitten suoraan pojille kerrossängyn.
mä taidan joutua tekemää samoin :ashamed: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja aave:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä en halua luopua siitä sängystä :'(
Ihana Kyllä se siittä. Itse käskin miehen ja lapset pois ja hitaasti ja varmasti itkeskellen purin pinnasängyn pois Ihan hölmöö.
mua pelottaa että teloo itsensä pieni..Alkuperäinen kirjoittaja mix:Siis, miksi tosta syystä pitää vaihtaa pois pinnasängystä. Meillä oppi 1v8kk iässä kiipeämään pois. Nyt 2v7kk ja nukkuu pinniksessä edelleen. Laskin toisen laidan ala-asentoon, ettei telo itseään, jos sieltä unenpöpperössä pois kiipeää.
Ootko ihan varma. Mäkin luulin ensin, ettei onnistu. Meillä siis kaksi ihan semmoista perusperuspinnistä. Ei mitään laskumekanismeja. Mutta niissä päädyissä silti kahdet ruuvireiät niin, että sen laidan voi kiinteästi laittaa tuohon ala-asentoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:tuosta ei pysty laskemaan laitoja.. hmph |O