minä ainakin pidän. susta en kyllä pidä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuvitteleeko bv et kaik muut pitää hänestä paitsi luantic.
No en kuvittele =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuvitteleeko bv et kaik muut pitää hänestä paitsi luantic.
mä en pidä kummastakaanAlkuperäinen kirjoittaja imperial:Mä pidän hänestä. Pidän kyl Lunastakin
Harmi jos ei tule, mutta varmaan ihan ymmärrettävää. Samoin kuin sekin, jos tekee uuden profiilin eikä siitä huutele.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ok. eiks se tuu palstalle enää?? :/Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Luna itse pyys profiilin poistoa.
hahahah vittu ihan kuin josain ala-asteella. Mä en enää tykkää susta, kun nyt tykkään tosta, ehkä huomenna taas tykkään susta.Alkuperäinen kirjoittaja lunaksi syytetty:mä en pidä kummastakaanAlkuperäinen kirjoittaja imperial:Mä pidän hänestä. Pidän kyl Lunastakin
bv harmaana?Alkuperäinen kirjoittaja ccc:hahahah vittu ihan kuin josain ala-asteella. Mä en enää tykkää susta, kun nyt tykkään tosta, ehkä huomenna taas tykkään susta.
En harmaile =)Alkuperäinen kirjoittaja ?:bv harmaana?Alkuperäinen kirjoittaja ccc:hahahah vittu ihan kuin josain ala-asteella. Mä en enää tykkää susta, kun nyt tykkään tosta, ehkä huomenna taas tykkään susta.
Keneen sä tällä viittasit?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Harmi jos ei tule, mutta varmaan ihan ymmärrettävää. Samoin kuin sekin, jos tekee uuden profiilin eikä siitä huutele.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ok. eiks se tuu palstalle enää?? :/Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Luna itse pyys profiilin poistoa.
Toiset osaavat onneksi nollata tilanteen :saint:
Sinuun? oisko aika lopetella tältä päivää, ei jokainen harmaana kirjoittelija ole välttämättä 'se eräs'.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Keneen sä tällä viittasit?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Harmi jos ei tule, mutta varmaan ihan ymmärrettävää. Samoin kuin sekin, jos tekee uuden profiilin eikä siitä huutele.Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:ok. eiks se tuu palstalle enää?? :/Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Luna itse pyys profiilin poistoa.
Toiset osaavat onneksi nollata tilanteen :saint: