Eikö se ala itseään jo ärsyttämään, jos oikein yrittää toista kiusia ja toinen ei lähde mukaan?
Ihanaa hiekkalaatikkomeininkiä
Ihanaa hiekkalaatikkomeininkiä
Fundeerasin samaa...Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja tämä aloitus koska..?
Siksi, koska mua sanotaan aina turvan aukojaksi ja joka ketjussa räävin ja olen kamalan ilkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Fundeerasin samaa...Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja tämä aloitus koska..?
Ihan saman olen havainnut. Kaikesta mitä sanoo, väännetään jotain ihan kamalaa paskaa. Viimesin, millä mua yritettiin syyllistää, on sitten se, että en ole tarpeeksi hyvä uskovainen. Ihan peffasta. Meillä taotaa osittain olla sama kyylä, joka koko ajan päätään aukoo.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Siksi, koska mua sanotaan aina turvan aukojaksi ja joka ketjussa räävin ja olen kamalan ilkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Fundeerasin samaa...Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja tämä aloitus koska..?
Tässä parina viikkona olen kyllä huomannut sen että puhun kuinka asiallisesti tahansa, niin mulle tullaan urputtamaan jostain, vastaan siihenkbn asiallisesti, niin siitähän nää jotkut vasta innostuu.
Eli on ihan sama miten käyttäydyn täällä, niin samanlaista louksutusta tulee silti pääasiassa harmailta.
Totta.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihan saman olen havainnut. Kaikesta mitä sanoo, väännetään jotain ihan kamalaa paskaa. Viimesin, millä mua yritettiin syyllistää, on sitten se, että en ole tarpeeksi hyvä uskovainen. Ihan peffasta. Meillä taotaa osittain olla sama kyylä, joka koko ajan päätään aukoo.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Siksi, koska mua sanotaan aina turvan aukojaksi ja joka ketjussa räävin ja olen kamalan ilkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Fundeerasin samaa...Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja tämä aloitus koska..?
Tässä parina viikkona olen kyllä huomannut sen että puhun kuinka asiallisesti tahansa, niin mulle tullaan urputtamaan jostain, vastaan siihenkbn asiallisesti, niin siitähän nää jotkut vasta innostuu.
Eli on ihan sama miten käyttäydyn täällä, niin samanlaista louksutusta tulee silti pääasiassa harmailta.
Ei vaan, jos laitan jonkun kuvan johonkin ketjuun tai vastaan jotain muuta toiseen, niin johan ollaan heti arvostelemassa mun henk.koht juttuja, elämää jne jne, vaikken mä ole kelleen siinä vaiheessa sanonut mitään pahaaAlkuperäinen kirjoittaja räyh räyh:No eikö sillä naamanaukomisella tarkoiteta juuri tällaisia aloituksia?
Saatan ollakin, mielummin nolo kuin molo. =)Alkuperäinen kirjoittaja reps:BV, sä oot nolo.
Niinhän sä oletkin.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Siksi, koska mua sanotaan aina turvan aukojaksi ja joka ketjussa räävin ja olen kamalan ilkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Fundeerasin samaa...Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja tämä aloitus koska..?
Ei mua ärsytä juuri mitään tai tänään ei ole yhtään mikään ärsyttänyt.Alkuperäinen kirjoittaja ursula:Mikä sua ärsyttää noin kovasti? Tuolla on yläkulmassa punanen laatikko jonka sisällä on ruksi, jos kovin ahdistaa niin paina sitä.
Mä haluan tietää missä olen ollut ilkeä, koska en halua enää ilkeä ollaAlkuperäinen kirjoittaja kato peiliin:Niinhän sä oletkin.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Siksi, koska mua sanotaan aina turvan aukojaksi ja joka ketjussa räävin ja olen kamalan ilkeä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Fundeerasin samaa...Alkuperäinen kirjoittaja v:Ja tämä aloitus koska..?
Ei ihan heti uskois alotuksesta päätellen. Mutta toki me uskotaan jos sä noin sanot meille.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei mua ärsytä juuri mitään tai tänään ei ole yhtään mikään ärsyttänyt.Alkuperäinen kirjoittaja ursula:Mikä sua ärsyttää noin kovasti? Tuolla on yläkulmassa punanen laatikko jonka sisällä on ruksi, jos kovin ahdistaa niin paina sitä.
Harvinaisen hyvä päivä ollut toistaiseksi =)
Joo, tehän nyt uskotte ihan kaiken, mitä teille sanooAlkuperäinen kirjoittaja ursula:Ei ihan heti uskois alotuksesta päätellen. Mutta toki me uskotaan jos sä noin sanot meille.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ei mua ärsytä juuri mitään tai tänään ei ole yhtään mikään ärsyttänyt.Alkuperäinen kirjoittaja ursula:Mikä sua ärsyttää noin kovasti? Tuolla on yläkulmassa punanen laatikko jonka sisällä on ruksi, jos kovin ahdistaa niin paina sitä.
Harvinaisen hyvä päivä ollut toistaiseksi =)
Olen sanonut kyllä etten niin paljoa ole enää täällä kuin ennen.Alkuperäinen kirjoittaja ollsko vsi eikö olla:Tää alotus menee samaan sarjaan kuin ne bv:n "mä en käy enää palstalla" alotukset joita oli noin 30. Tai sit muisti aina mainita jossain ketjussa ettei käy enää täällä, en tiedä mikä pilleri on välistä jäänyt sitten. Mutta sä olet nyt täällä bv.
Vähän olis tehnyt mieli, meinasin jo ratakiskoa hakea, mutta rautatielle kilsan matka :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Jos tarkoitat sitä yhtä sulle suunnattua ketjua, niin täytyy sanoa, että suorastaan ihailin sun rauhallisuutta. Enkä lukenut kuin puolet ketjusta B) :xmas:
No katoppas, ei saa. Täytyy olla ihan hiljaa ja vaan antaa paskaa sataa niskaan. Jos kerrankin erehtyy vaikka sanomaan, että se alkaa jo ärsyttää, niin on hirvee marisija ja marttyyri. :/Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Jännä että sitä kiusaamista ei saa omassa ketjussaan ihmetellä tai sanoa huomanneensa
Minäkin silloin sen yhden "kohun" aikaan yritin pysyä aiheessa kun muut ruoti mun ulkonäköä ym. Eihän se kivaa ole vaikka suoraan ei mitään pahaa sanotakaan. Pari kertaa mietin että jos aloitan yhden ketjun ja puran siihen jotain mutta jotenkin aavistin millaiseksi sekin olisi mennyt, ja kenen niskaan kaikki shitti olisi pudonnut.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No katoppas, ei saa. Täytyy olla ihan hiljaa ja vaan antaa paskaa sataa niskaan. Jos kerrankin erehtyy vaikka sanomaan, että se alkaa jo ärsyttää, niin on hirvee marisija ja marttyyri. :/Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Jännä että sitä kiusaamista ei saa omassa ketjussaan ihmetellä tai sanoa huomanneensa
Se, että sanotaan "olet ihan nätti, mutta et kaunotar" on oikeasti yritys loukata, ilman, että toisella olisi oikeus loukkaantua. Voisihan vaan sanoa: "olet ihan nätti"Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Minäkin silloin sen yhden "kohun" aikaan yritin pysyä aiheessa kun muut ruoti mun ulkonäköä ym. Eihän se kivaa ole vaikka suoraan ei mitään pahaa sanotakaan. Pari kertaa mietin että jos aloitan yhden ketjun ja puran siihen jotain mutta jotenkin aavistin millaiseksi sekin olisi mennyt, ja kenen niskaan kaikki shitti olisi pudonnut.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No katoppas, ei saa. Täytyy olla ihan hiljaa ja vaan antaa paskaa sataa niskaan. Jos kerrankin erehtyy vaikka sanomaan, että se alkaa jo ärsyttää, niin on hirvee marisija ja marttyyri. :/Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Jännä että sitä kiusaamista ei saa omassa ketjussaan ihmetellä tai sanoa huomanneensa