Jotkut ne yrittää ärsyttää siinä onnistumatta

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ja tämä aloitus koska..?
Fundeerasin samaa...
Siksi, koska mua sanotaan aina turvan aukojaksi ja joka ketjussa räävin ja olen kamalan ilkeä.
Tässä parina viikkona olen kyllä huomannut sen että puhun kuinka asiallisesti tahansa, niin mulle tullaan urputtamaan jostain, vastaan siihenkbn asiallisesti, niin siitähän nää jotkut vasta innostuu.
Eli on ihan sama miten käyttäydyn täällä, niin samanlaista louksutusta tulee silti pääasiassa harmailta.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ja tämä aloitus koska..?
Fundeerasin samaa...
Siksi, koska mua sanotaan aina turvan aukojaksi ja joka ketjussa räävin ja olen kamalan ilkeä.
Tässä parina viikkona olen kyllä huomannut sen että puhun kuinka asiallisesti tahansa, niin mulle tullaan urputtamaan jostain, vastaan siihenkbn asiallisesti, niin siitähän nää jotkut vasta innostuu.
Eli on ihan sama miten käyttäydyn täällä, niin samanlaista louksutusta tulee silti pääasiassa harmailta.
Ihan saman olen havainnut. Kaikesta mitä sanoo, väännetään jotain ihan kamalaa paskaa. Viimesin, millä mua yritettiin syyllistää, on sitten se, että en ole tarpeeksi hyvä uskovainen. Ihan peffasta. Meillä taotaa osittain olla sama kyylä, joka koko ajan päätään aukoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ja tämä aloitus koska..?
Fundeerasin samaa...
Ihan saman olen havainnut. Kaikesta mitä sanoo, väännetään jotain ihan kamalaa paskaa. Viimesin, millä mua yritettiin syyllistää, on sitten se, että en ole tarpeeksi hyvä uskovainen. Ihan peffasta. Meillä taotaa osittain olla sama kyylä, joka koko ajan päätään aukoo.
Totta.

Alkuperäinen kirjoittaja räyh räyh:
No eikö sillä naamanaukomisella tarkoiteta juuri tällaisia aloituksia?
Ei vaan, jos laitan jonkun kuvan johonkin ketjuun tai vastaan jotain muuta toiseen, niin johan ollaan heti arvostelemassa mun henk.koht juttuja, elämää jne jne, vaikken mä ole kelleen siinä vaiheessa sanonut mitään pahaa :D
Eli ärsyttämällä yritetään mua saada suuttumaan jostain tai loukkaantumaan.

kato peiliin
Ja tämä aloitus koska..?
Fundeerasin samaa...
Niinhän sä oletkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ursula:
Mikä sua ärsyttää noin kovasti? Tuolla on yläkulmassa punanen laatikko jonka sisällä on ruksi, jos kovin ahdistaa niin paina sitä.
Ei mua ärsytä juuri mitään tai tänään ei ole yhtään mikään ärsyttänyt.
Harvinaisen hyvä päivä ollut toistaiseksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja kato peiliin:
Ja tämä aloitus koska..?
Fundeerasin samaa...
Niinhän sä oletkin.
Mä haluan tietää missä olen ollut ilkeä, koska en halua enää ilkeä olla :)

ursula
Mikä sua ärsyttää noin kovasti? Tuolla on yläkulmassa punanen laatikko jonka sisällä on ruksi, jos kovin ahdistaa niin paina sitä.
Ei ihan heti uskois alotuksesta päätellen. Mutta toki me uskotaan jos sä noin sanot meille.

ollsko vsi eikö olla
Tää alotus menee samaan sarjaan kuin ne bv:n "mä en käy enää palstalla" alotukset joita oli noin 30. Tai sit muisti aina mainita jossain ketjussa ettei käy enää täällä, en tiedä mikä pilleri on välistä jäänyt sitten. Mutta sä olet nyt täällä bv.
:LOL:

Ei ihan heti uskois alotuksesta päätellen. Mutta toki me uskotaan jos sä noin sanot meille.
Joo, tehän nyt uskotte ihan kaiken, mitä teille sanoo ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ollsko vsi eikö olla:
Tää alotus menee samaan sarjaan kuin ne bv:n "mä en käy enää palstalla" alotukset joita oli noin 30. Tai sit muisti aina mainita jossain ketjussa ettei käy enää täällä, en tiedä mikä pilleri on välistä jäänyt sitten. Mutta sä olet nyt täällä bv.
:LOL:
Olen sanonut kyllä etten niin paljoa ole enää täällä kuin ennen.
Nyt muutamana päivänä olen myöskin täällä juttuja lukenut ja kirjoitellut.
Enimmäkseen tulee oltua fb:n puolella =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Jos tarkoitat sitä yhtä sulle suunnattua ketjua, niin täytyy sanoa, että suorastaan ihailin sun rauhallisuutta. Enkä lukenut kuin puolet ketjusta B) :xmas:
Vähän olis tehnyt mieli, meinasin jo ratakiskoa hakea, mutta rautatielle kilsan matka :snotty:
Kai me sentäs sovussa ollaan, jälleen? :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Jännä että sitä kiusaamista ei saa omassa ketjussaan ihmetellä tai sanoa huomanneensa :D
No katoppas, ei saa. Täytyy olla ihan hiljaa ja vaan antaa paskaa sataa niskaan. Jos kerrankin erehtyy vaikka sanomaan, että se alkaa jo ärsyttää, niin on hirvee marisija ja marttyyri. :/

Jännä että sitä kiusaamista ei saa omassa ketjussaan ihmetellä tai sanoa huomanneensa :D
No katoppas, ei saa. Täytyy olla ihan hiljaa ja vaan antaa paskaa sataa niskaan. Jos kerrankin erehtyy vaikka sanomaan, että se alkaa jo ärsyttää, niin on hirvee marisija ja marttyyri. :/
Minäkin silloin sen yhden "kohun" aikaan yritin pysyä aiheessa kun muut ruoti mun ulkonäköä ym. Eihän se kivaa ole vaikka suoraan ei mitään pahaa sanotakaan. Pari kertaa mietin että jos aloitan yhden ketjun ja puran siihen jotain mutta jotenkin aavistin millaiseksi sekin olisi mennyt, ja kenen niskaan kaikki shitti olisi pudonnut.

Rukoilijasirkka
Minäkin silloin sen yhden "kohun" aikaan yritin pysyä aiheessa kun muut ruoti mun ulkonäköä ym. Eihän se kivaa ole vaikka suoraan ei mitään pahaa sanotakaan. Pari kertaa mietin että jos aloitan yhden ketjun ja puran siihen jotain mutta jotenkin aavistin millaiseksi sekin olisi mennyt, ja kenen niskaan kaikki shitti olisi pudonnut.
Se, että sanotaan "olet ihan nätti, mutta et kaunotar" on oikeasti yritys loukata, ilman, että toisella olisi oikeus loukkaantua. Voisihan vaan sanoa: "olet ihan nätti"

Yhteistyössä