Jotexilta tilanneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oon :
olen saanut kyllä nopeaan mutta siitä v-mäinen firma, että jos jotain paluttaa niin perivät koron ostohinnasta vaikkei ostaisi lopen yhtään mitään....

Siis mitä? Oikeestikko? Eikös toi ole kuluttajasuojalain vastaista?

Ei tässä ainakaan sanota mitään siitä, että jotain pitäisi maksaa vaikka ei pitäisi yhtäkään tuotetta:

Vaihto- ja palautusoikeus

Sinulla on 14 päivän täysi palautus- ja vaihto-oikeus. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön. Liitä pakettiin täytetty palautus lomake ja ilmoita mielellään palautuksen syy. Pakkaa tuote huolellisesti. Jätä paketti asiakaspalautuksena noutopisteeseen.

Ja sen tiedän, että kuluttajasuojalain mukaan etäkaupassa on TÄYSI palautusoikeus ilman mitään kuluja.

Toimitusajat ovat nykyään paljon pidemmät. Minulla meni 1,5kk, ennenkuin tuottaat olivat mun postissa. Lähetin jotexille mailia ja peruin asiakkuuteni ja en hakenut koskaan postista pakettia.

Ja useaan otteeseen olen vääntänyt niiden kanssa siitä, että perivät liikaa korkoja!

Eli he kyllä veloittavat korot palautetuistakin tuotteista, eivätkä hyvitä jos et itse osaa asiaa tarkistaa laskustasi ja pyytää asiakaspalvelusta selitystä ja rahojen palautusta!

Mutta mikäs siinä on korkoja periessä, kun eivät kaikki asiaa tarkista.
varmaan kivat voitot siinä käärivät :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Toimitusajat ovat nykyään paljon pidemmät. Minulla meni 1,5kk, ennenkuin tuottaat olivat mun postissa. Lähetin jotexille mailia ja peruin asiakkuuteni ja en hakenut koskaan postista pakettia.

Ja useaan otteeseen olen vääntänyt niiden kanssa siitä, että perivät liikaa korkoja!

Eli he kyllä veloittavat korot palautetuistakin tuotteista, eivätkä hyvitä jos et itse osaa asiaa tarkistaa laskustasi ja pyytää asiakaspalvelusta selitystä ja rahojen palautusta!

Siis mitä rahoja... Tarkoitatko tapauksia, joissa maksaa paketin hakiessaan vai? Siis jos minä haen paketin enkä pidä mitään niin palautan sen vain enkä siis tällöin ole maksanut mitään vielä.

Alkaa vaan mietityttää että pitääkö toi tilaus perua jos se on joku paska firma.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis mitä rahoja... Tarkoitatko tapauksia, joissa maksaa paketin hakiessaan vai? Siis jos minä haen paketin enkä pidä mitään niin palautan sen vain enkä siis tällöin ole maksanut mitään vielä.

Alkaa vaan mietityttää että pitääkö toi tilaus perua jos se on joku paska firma.

Tarkoitan laskuasiakkaita.
jotex lähettää laskun ajallaan, vaikka tuotteiden saaminen kestää kauemmin, kuin tuon 2-3 viikkoa.
Kaikki korot on tarkkaan laskettu laskuun ja loppupeleissä (huonossa lykyssä) sinun pitää maksaa lasku kauan ennen kuin edes saat nähdä tuotteet. Jos haluat palauttaa tuotteita, niin sinulta on silti peritty niistä kulut (jopa) kuukautta aiemmin.
Korkoja et saa takasin, jos et niitä omatoimisesti asiakaspalvelusta pyydä.

Olin jotexin asiakas kolmisen vuotta ja joka ikinen kerta kun sieltä jotain tilasin, sain näistä asioista tapella asiakaspalvelun kanssa. Minä en periaatteessakaan maksa ylimääräisiä korkoja, oli sitten kyse vaikka vaan parista eurosta.

Nyt sitten meni hermot lopullisesti, kun eivät vieläkään toimintamalliaan olleet muuttaneet. Peruin siis asiakkuuteni kokonaan!

Alkuun jotexilta ei saanut mitään vastausta tähän korkoasiaan liittyen, mutta sitten kun rupesin uhkailemaan kuluttaja-asiamiehellä, niin johan sieltä minulle soitettiin, pahoiteltiin tilannetta kovasti ja palautettiin rahat tilille :headwall:

En voi suositella siis!

p.s Jotex on samaa firmaa Elloksen ja Josefssonin kanssa.
Niistäkään en tilaa enää mitään.

Tarkoitan laskuasiakkaita.
jotex lähettää laskun ajallaan, vaikka tuotteiden saaminen kestää kauemmin, kuin tuon 2-3 viikkoa.
Kaikki korot on tarkkaan laskettu laskuun ja loppupeleissä (huonossa lykyssä) sinun pitää maksaa lasku kauan ennen kuin edes saat nähdä tuotteet. Jos haluat palauttaa tuotteita, niin sinulta on silti peritty niistä kulut (jopa) kuukautta aiemmin.
Korkoja et saa takasin, jos et niitä omatoimisesti asiakaspalvelusta pyydä.

Olin jotexin asiakas kolmisen vuotta ja joka ikinen kerta kun sieltä jotain tilasin, sain näistä asioista tapella asiakaspalvelun kanssa. Minä en periaatteessakaan maksa ylimääräisiä korkoja, oli sitten kyse vaikka vaan parista eurosta.

Nyt sitten meni hermot lopullisesti, kun eivät vieläkään toimintamalliaan olleet muuttaneet. Peruin siis asiakkuuteni kokonaan!

Alkuun jotexilta ei saanut mitään vastausta tähän korkoasiaan liittyen, mutta sitten kun rupesin uhkailemaan kuluttaja-asiamiehellä, niin johan sieltä minulle soitettiin, pahoiteltiin tilannetta kovasti ja palautettiin rahat tilille :headwall:

En voi suositella siis!

p.s Jotex on samaa firmaa Elloksen ja Josefssonin kanssa.
Niistäkään en tilaa enää mitään.

Mulla ei ole elloksen kanssa ollut mitään ongelmia ja paljon olen sieltä tilannut...

Mutta kuulostaa oudolta, jos pitäisi lasku maksaa ennen kuin saa tuotteet. En ainakaan itse ikipäivänä maksaisi mitään, jos en edes tiedä vielä pidänkö kyseisiä tuotteita.

Mulla ei ole elloksen kanssa ollut mitään ongelmia ja paljon olen sieltä tilannut...

Mutta kuulostaa oudolta, jos pitäisi lasku maksaa ennen kuin saa tuotteet. En ainakaan itse ikipäivänä maksaisi mitään, jos en edes tiedä vielä pidänkö kyseisiä tuotteita.

No ellokseen olen itsekin vähän tyytyväisempi, vaikka aika kamalia hintoja siellä tavaroille on :|

No jos tilaat tavarat vaikka alkukuusta, niin lasku tulee puolivälissä kuuta ja eräpäivä kuun lopussa.
Siinä saattaa käydä niin, että tavarat saapuvat vasta seuraavan kuun puolivälissä.
Eli tuotteet on maksettava ennenkuin edes näet niitä.

Tämä on lisäksi yksi syy, miksi en halua olla koko firman kanssa enää missään tekemisissä :/
Ihania tavaroita siellä on myynnissä, mutta kun asiat ei toimi, niin ei toimi.
Saan ostettua roinani muualta :D

Yhteistyössä