Jotenkin on sellainen olo, että tulin huijatuksi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Ostin eräältä naamakirjakirpparilta tuotteen, joka maksoi 25 e. Maksoin myyjälle sen heti. Seuraavana päivänä myyjä jo laittoi viestiä, että maksoitko, kun ei näy. No, ei kai se nyt heti näy, kun eri pankista maksoin.
Torstaina 5.9. hän laittoi viestin, että tuote postissa. Seuraavan viikon perjantaihin mennessä ei ole pakettia tullut, joten kyselin lähetystunnusta, että näen missä menee. En tiedä miksi en aiemmin kysynyt tuota.
Vastaukseksi sain, että hän on nyt mökillä, laittaa sunnuntaina. Ei kuulunut mitään, joten maanantaina kyselin uudestaan.
Laittoin illalla mulle tunnuksen, jolla ei löytynyt mitään lähetystä.
Laitoin viestin, että oliko joku numero väärin, hän lupasi tarkastaa. Sen jälkeen ei ole myyjästä kuulunut mitään.

Miten musta jotenkin tuntuu, että mua on nyt kusetettu |O
Joko mä alan kyseleen rahoja takaisin ja uhkailemaan poliisilla vai vieläkö mä odotan ? Onko kaksi viikkoa normaali paketin toimitusaika?

No joo,olet tullut huijatuksi. Eniten ihmetyttää, että joku tekee huijauksen 25 euron tähden.
Facen kirppujen ylläpidoilla on omia ylläpitoryhmiä, joissa on laittomia listoja ihmisten nimistä, jotka huijaa. Jotkut huijaavatkin, mutta näillä listoilla on pilattu monen maine, kun kemiat ei ole ylläpitäjän kanssa sopineet yhteen. PUMPS olet pihalla kaikista ryhmistä ja nimesi komeilee laittomilla listoilla. Ja juu, yks frendi kuuluu näihin ylläpitäjiin ja kertonu mulle näistä jutuista...
Mutta suna ilmottaisin ylläpidolle ja tekisin rikosilmon.

Laitoin myyjälle viestin, että haluan rahani takaisin tai teen rikosilmoituksen. Katsotaan vastaako mitään. Jos ei rahoja kuulu, niin sitten teen rikosilmoituksen. Ylläpidolle laitoin myös tiedoksi.

Yhteistyössä