Jotenkin naurettavaa ,että facebookissa pennut merkitsee itsensä olevansa parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloahan se on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloahan se on

Vieras
Tiedän,että siellä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa,mut jos jou 13v merkitsee itsensä parisuhteseen niin onhan se huvittavaa ja noloakin.

Just katsoin kaverin tyttöä ku on 13 juuri täyttänyt ja laittoi olevansa parisuhteessa ja kolme päviää siitä et ei enää olekkaan vaan on sinkku :D

Musta on noloa että aikuinen nolostelee teinien tekosia. :D Itse olen ainakin kaiken sellaisen "yläpuolella". Mulle on ihan sama mten tienit nolaavat ittensä fbssä.. Se vaan nyt kuuluu niiden elämään.

[QUOTE="vieras";28137628]Minusta on naurettavaa, että aikuiset ovat Facebookissa ja päivittävät sinne jokaisen ajatuksensa ja tekonsa.[/QUOTE]

Tämäkin on noloa.

Musta on noloa että aikuinen nolostelee teinien tekosia. :D Itse olen ainakin kaiken sellaisen "yläpuolella". Mulle on ihan sama mten tienit nolaavat ittensä fbssä.. Se vaan nyt kuuluu niiden elämään.

No ei se varsinaisesti nolota vaan ennemminkin huvittaa,mutta se puoleen nolottaa,että äidit esim antaa tehdä tuollasista.

Itse en kyllä antaisi lapseni laittaa tuon ikäisenä tuollaista merkintää. niitä kun sit tuppaa tosilla ole parin kk aikana useita.

Tiedän,että siellä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa,mut jos jou 13v merkitsee itsensä parisuhteseen niin onhan se huvittavaa ja noloakin.

Just katsoin kaverin tyttöä ku on 13 juuri täyttänyt ja laittoi olevansa parisuhteessa ja kolme päviää siitä et ei enää olekkaan vaan on sinkku :D

Ne on lapsia. Jos he aina käyttäytyisivät hienosti ja fiksusti niin olishan se nyt ihme.

Noloa on, jos nyt niin voidaan toisen puolesta sanoa niin se että kirjoittaa toisen olevan nolo. Toista ei voi sanoa noloksi kun se on itsensä määrittelemä olotila itsestään. Sama kun sanoo että kyllä sitä hävetti kun se oli kassalla jne. Mistä te sen tiedätte mitkä tila sillä oli vai oliko mitään.

Ja sit monet teinit ja jotkut keskenkasvuiset täysikäisetkin harrastaa siellä sitä että merkitään just joku kaveri äidiksi, isäksi tai lapseksi ja ollaan niinku yhtä suurta perhettä <3 ihquu niiq

no tuota mun pojalla oli ensimmäinen "tyttöystävä" ekari-iässä. Lapset nyt kutienkin ajattelvat aisoista vähän eri lailla kuin me aikiset. Ihanaa tuommositen pikkuisten "rakkaus"

Onneks ei ollut facebookia silloin kun mä olin 13-vuotias, mä olin nimittäin niiiin nolo teinipissis, että ois saanu moni aikuinen pyöritellä silmiään :D Joten ei ole varaa naureskella muiden teinien jutuille, ihan huumorilla ne voi ottaa ja muistella sitä, millainen itse oli.