Jotenkin masentava ohjelma tuo neljät häät :-(

29.05.2013
192
0
16
Muutaman kerran olen puolella silmällä vilkaissut, mutta olen pistänyt merkille, että suurin osa naisista ovat toistensa häissä todella nyrpeitä, ja juuri mikään ei kelpaa. Tylsää, ruoka pahaa, se ja se ei sovi häihin.

Joo ei tarvitse katsoa ja vaihdoinkin jo kanavaa. Mutta kuka tuollaista nihkeilyä haluaa katsoa? Tuonhan pitäisi olla viihdettä...

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Se on sitä mitä tosiaan haluaa nähdä... Haluaako ah, sydämiä, halimista ja ylisanoja vai selän takana puhumista ja juonittelua. Itseäni viihdyttää jälkimmäinen, mut taidankin olla hiukan paha. Hups.

Mä tykkään. :)

Sitäpaitsi on tosi hauska katsoa mitä sillä saa, kun viimeisessäkin jaksossa pariskunta käytti 45 000$ häihinsä. Mieti nyt! Yhteen päivään käytät 45 tonttua.
Mieti jos ne juhlii häitään sen normi 12h yhtenä päivänä, niin yhden tunnin hinnaksi tulee 3750$ !

Voi älä muuta sano ja en tajua kuka haluaa tollaseen mukaan. Musta ois aika surkeaa että mun häät ruodittais ja haukuttais telkkarissa ja oltais niin nyrpeenä kun ruoka ei ollut sitä omaa lempparia ja ihan hirveetä jos on vaikka liian perinteistä. Varmaan monella vähän pilaa niitä omia kauniita muistoja.

• Tykkää
Reactions: Creepy Starling
[QUOTE="jjj";30035394]Voi älä muuta sano ja en tajua kuka haluaa tollaseen mukaan. Musta ois aika surkeaa että mun häät ruodittais ja haukuttais telkkarissa ja oltais niin nyrpeenä kun ruoka ei ollut sitä omaa lempparia ja ihan hirveetä jos on vaikka liian perinteistä. Varmaan monella vähän pilaa niitä omia kauniita muistoja.[/QUOTE]

Suurin osa ohjelmassa olleista antavat aika epämiellyttävän kuvan itsestään. En oikein käsitä, miten he kehtaavat, kun ohjelman voi nähdä kuka vaan- heidän ystävänsä, sukulaisensa ja työkaverinsa tms.

En voi käsittää että tuollaisia ihmisiä on todella olemassa, tai sitten ohjelmaan on valittu kaikkein epämiellyttävimmiltä tuntuvat naiset.

Yhteistyössä