Jotenkin jäi häiritsemään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chick

Aktiivinen jäsen
10.09.2007
3 611
0
36

Harvemminpa tulee vastaavanlaisia päivittelyjä harrastettua, mutta nyt on kyllä tarve jakaa risteilyllä nähtyä... Eli seuraavanlainen poppoo nähtiin: mies, nainen, 5-6v tyttö ja toinen nainen. Mies oli ehkä 35v ja hänen "vaimonsa" varmaan jokusen vuoden nuorempi. Tuo 5-6v tyttö oli ilmeisesti heidän yhteinen tyttärensä. Lisäksi seurueessa oli myös tämä toinen nainen, hän oli iältään ehkä parikymppinen. Kiinnitimme seurueeseen huomiota ensin vain pukeutumisen takia. Mies oli huomattavan isokokoinen ja erottui joukosta pitkine nahkatakkeineen ja stetsoneineen, samalla tavalla oli pukeutunut myös tämä "toinen nainen". Ei sinällään mitenkään outoa, mutta paluumatkalla törmäsimme seurueeseen laivan yökerhossa ja sitten alkoi ihmetyttämään. Miehellä oli päällään t-paita jossa teksti ROPE ja jonkinlainen kuva naisesta sidottuna. Ja tällä toisella naisella oli nahkainen niitti kaulapanta ja siitä lähti talutushihna, josta tämä mies sitten piti kiinni... Eli talutti tätä "toista naista". Seurueessa siis mukana myös miehen "vaimo" ja heidän 5-6v lapsensa. Olenko minä outo jos pidin tätä touhua outona, vai...? Jotenkin jäi mietityttämään, että mikähän meininki oikein on kyseessä ja toisaalta väkisinkin tuli ajateltua tuota lasta. Millaisen perheen mallin hän saa tämän kaltaisesta touhusta...? Jossain vaiheessa tuo "ydinperhe" meni porukalla tanssimaan ja tämä "toinen nainen" jäi kaulapantoineen ja talutushihnoineen yksin erittäin surkena näköisenä pöytään istuskelemaan. Ei jäänyt epäselväksi kuka on pomo ja jotenkin vaikutti siltä, että naiset todella pelkäsivät miestä...

Totta kai on jokaisen oma asia miten elämäänsä elää, mutta jotenkin kun julkisesti oikein esitellään tuota hieman kummallista touhua ja sitten vielä se pieni lapsi kuvioissa mukana. Ja tiedän, että ei pitäisi vetää hätäisiä johtopäätöksiä ulkoiseen olemukseen perustuen, mutta eipä tuo touhu oikein jättänyt paljoakaan epäselväksi...

Oliko nainen miehen vaimo? Vai oliko "toinen nainen" miehen tyttöystävä? vai siis mistä tiedät nuo perhesuhteet? Kävikö ne jotenkin muuten selkeästi ilmi?

Mutta juu, kyllä minä ainakin olen sen verran vanhanaikainen että katsoisin moista karsaasti. Kuljettaa nyt ihmistä talutushihnassa... herramunjee!

Ja tosiaan, olen kyllä täysin varma ettei tuollaiset touhut ole pienen lapsen katseltavaa! Ja aiheuttavat varmasti jonkin sortin traumoja. Ja turha tulla sanomaan että jos aikuisena suvaitsee tuollaiset hommat niin on kasvatettu suvaitseva lapsi. Mihis muuhun hän voi oppia kuin tuollaiseen hörhöttelyyn? Jos sellaista seuraa päivittäin koko elämänsä ajan. HYI!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko nainen miehen vaimo? Vai oliko "toinen nainen" miehen tyttöystävä? vai siis mistä tiedät nuo perhesuhteet? Kävikö ne jotenkin muuten selkeästi ilmi?

Mutta juu, kyllä minä ainakin olen sen verran vanhanaikainen että katsoisin moista karsaasti. Kuljettaa nyt ihmistä talutushihnassa... herramunjee!

Ja tosiaan, olen kyllä täysin varma ettei tuollaiset touhut ole pienen lapsen katseltavaa! Ja aiheuttavat varmasti jonkin sortin traumoja. Ja turha tulla sanomaan että jos aikuisena suvaitsee tuollaiset hommat niin on kasvatettu suvaitseva lapsi. Mihis muuhun hän voi oppia kuin tuollaiseen hörhöttelyyn? Jos sellaista seuraa päivittäin koko elämänsä ajan. HYI!

Ei siis tietenkään menty kyselemään heiltä itseltään näistä perhesuhteista, mutta semmoisen kuvan siitä touhusta sai, että kyseessä olisi ollut pariskunta ja heidän yhteinen lapsensa ja lisäksi sitten tämä toinen nuorempi nainen, jota talutushihnassa pidettiin. Vaikea sitä touhua on selkeästi kuvailla. Vaikutti kuitenkin siltä, että tämä "vaimo" ei niin kovin innoissaan olisi ollut, tai siis ei hän ainakaan tuon toisen naisen kanssa mitään jutellut tms. Pari tuntia läheltä sitä touhua seurailtiin siellä yökerhossa ja muuten sitten nähtiin poppoota vaan vilaukselta siellä täällä. Heihin kyllä taatusti kaikki kiinnitti huomiota, mies nimittäin oli huomattavan suurikokoinen, eikä tuo vaimokaan pienimmästä päästä ollut.

Yhteistyössä