Jotenkin harmittaa tytön puolesta.. :( Ja suututtaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi inhottavaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi inhottavaa

Vieras
Isi on ensin töissä koko päivän neljään asti, tulee kotiin, tyttö 10kk näkee häntä puoli tuntia, sitten isä vie hänet päiväunille. Kun hän herää, isi ei olekaan enää kotona. Mies lähti jouluostoksille, mutta eihän tyttö sitä ymmärrä missä isi on, vaikka sanoisin hänelle. Tulee varmaan joskus kahdeksan pintaan. Sitten tyttö meneekin taas yöunille jo. :( Jotenkin harmittaa ihan hirveästi pienen puolesta. Jos olisikin isiä ikävä...

Sullahan on mukava mies, kun hoitaa jouluostokset ajoissa ja YKSIN. Ois niin mahtavaa, kun ei tarvis aina ite hommata kaikkia lahjoja. Toinen vaihtoehto meillä, et mies mukana ja tuskailee sit tuolla kaupassa et pois pitäis jo päästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no yks päivä sinne tänne..

Niin, mutta onhan se niin, että äidin kanssahan tuo on koko ajan. Isi on kyllä usein iltaisin kotona, mutta ei siinä silti montaa tuntia tule, jos nelisen tuntia päivässä näkee isäänsä. Ajattele nyt itse, jos haluaisit pienenä tyttönä olla isin kanssa ja hän olisi pois aamulla kun heräät. Sitten iltapäivällä ilostut kun hän tulee kotiin, mutta kun heräät päiväunilta, isi on taas poissa. Surettaa jotenkin tytön puolesta... Nyt kun tyttö on niin iloisena aina isin sylissä osoittelemassa sormellaan kaiken maailman tavaroita mitä vaan ympärillään näkee. Ja isi kertoo mikä tavaran nimi on. Tyttö on niin utelias nyt ja juuri oppinut tuon osoittamisen. Onhan se aika hieno juttu, kun tajuaa miten voi kommunikoida vanhempien kanssa. Kun osoittaa sormella jotain, saa vanhemman puhumaan itselleen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Päiväunille viiden aikaan? Ja yöunille sitten jo kahdeksalta?

Joo, kahdet päikkärit nukkuu ja toiset illalla. Ei väsytä vielä aiemmin. Ja illalla on ihan uninen kuitenkin, vaikka nukkuu. Mutta unet kestääkin yleensä vain sen puoli tuntia.

Tätä mäkin hiukan hämmästelin....

Jotenkin tulee sellainen olo, että ehkäpä se äiti tässä kohtaa kaipaa vielä enemmän sitä isää kotiin. :whistle: . Kun on ensin ollut pitkän päivän lapsen kanssa kaksin kotona, sitten isä tulee ja lähtee taas.... Ainakin mä kaipasin miestäni kotiin joka ilta, kun olin koko päivän viihdyttänyt neitiä yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja nbd:
Sullahan on mukava mies, kun hoitaa jouluostokset ajoissa ja YKSIN. Ois niin mahtavaa, kun ei tarvis aina ite hommata kaikkia lahjoja. Toinen vaihtoehto meillä, et mies mukana ja tuskailee sit tuolla kaupassa et pois pitäis jo päästä :)

Hoitaa tietysti joululahjat esim. mulle ilman minua. Ja hän ostaa omalle puolelle sukua, minä omalle.f

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Tätä mäkin hiukan hämmästelin....

Jotenkin tulee sellainen olo, että ehkäpä se äiti tässä kohtaa kaipaa vielä enemmän sitä isää kotiin. :whistle: . Kun on ensin ollut pitkän päivän lapsen kanssa kaksin kotona, sitten isä tulee ja lähtee taas.... Ainakin mä kaipasin miestäni kotiin joka ilta, kun olin koko päivän viihdyttänyt neitiä yksin.

Niin, no onhan sekin totta, että minäkin kaipaan miestäni kotiin, tottakai. Itsekin tottunut näkemään häntä iltaisin. Mutta minä pystyn aikuisena ymmärtämään missä hän on, mutta tuollainen pieni saattaa ihmetelläkin, että mihin se nyt taas hävisi.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
:o
harmittaa ja SUUTUTTAA.

no töissähän on useimpien käytävä ja asiat hoidettava....
hyvä isähän miehes on.

Niin on, hyvä isä ja kiltti mies. Jotenkin vaan rakasta lasta niin paljon ja mietin paljon hänen tunteitaan. Tuskin tuon ikäinen edes tajuaa harmistua, kun isi ei olekaan kotona, mutta en pysty ajattelemaan niin, ettei lapsella olisi aivoja ja ymmärrystä... mistä minä tiedän kuinka paljon se jo ajattelee.

Voi ziisus. Älä nyt ainakaan ala sille lapselle asiaa surkuttelemaan ja selittelemään.
Enempi siitä ongelmia lapselle tulee, kun opetetaan, että yhden ihmisen poissaolo on katastrofaalista :o
Meillä lapsi näkee isäänsä ehkä kerran viikossa, että en jaksa tota sun voivotteluas kauheesti surkutella.

Ei noin pieni seuraavana päivänä ees muista, että isi johonkin edellisenä päivänä hävisi. pakkohan ne asiatkin on hoitaa. Meillä mies töiden takia ravaa edes takaisin, välillä käy syömässä kotona ja silloinkin jos muksut vaan tappelee keskenään ei siinä paljoa niille lepertele.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Anteeksi, mutta hohhoijaa.

Elämä on. =)

Sehän tässä onkin vikana. Elämä "on" liikaa. Pitäisi saada itse vaikuttaa vähän enemmän siihen elämäänsä. ;)

Juu, mutta oikeasti murehtiminen tuollaisista asioista on aika turhaa.
Jos kerran on noin iso juttu, olis mies sitten jättänyt joululahjat ostamatta. Helppoa =)

Lähinnä sitä, että jokainen varmasti rakastaa lastaan jne., mutta turha kuluttaa aika tuollaisista asioista murehtimiseen =)

Meillä mies välillä 2viikon työreissuilla, vasta painoksi on sitten kotonakin välillä enemmän. Mutta kahden viikon aikana joutuu oikeasti selittämään pienelle, kun ikävöi isiään.

Mutta sitten taas, elämä on. Jos täyttäisin päivät sillä murehtimisella, lapsellakin olisi kurjaa.

Yhteistyössä