jotenki jo valmiiksi ahistaa kun tietää et pitää olla erossa tuosta esikoisesta ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
kun joutuu tässä lähiaikoina synnärille lähtemään..tyttö vasta vähä reilun vuoden enkä ole ollut vielä yhtään yötä erossa..ja viellä kun synnytyksen jälkeen nuo hormoonit on ihan sekaisin.. miten te muut ootte selvinneet ikävästä?

ahistaa muakin, vaikka raskaus vielä alussa... kannattaakohan kokeilla niin että olen itse pois jo ennen synnytystäkin? niin ku harjoituksen vuoksi... varmasti tuleva isosisko/veli pärjää hyvin ilman äitiäkin muutaman yön, kun eihän sitä tarvi kokonaan erossa olla, näkeehän sitä sairaalassa päivisin....

No, oisko kannattanut kokeilla etukäteen muutamia eroöitä/-päiviä... Meillä oli esikoinen 8kk ikäisestä noin kerran kuussa isovanhemmilla yötä ja kuopus syntyi kun oli 1v5kk. Hyvin meni ja nähtiin toki joka päivä. Mutta esikko ei siis esim. ollut moksiskaan siitä, että yhtäkkiä aamulla olikin kotona isovanhemmat, kun me vanhemmat olimme lähteneet synnärille.

mua kans mietityttää sama juttu tosin sektio edessä ja vasta ensi vuoden puolella...mutta en vaan haluaisi olla tuosta pienestä kauaa erossa ja hänenkin syntymässä meni viikko sairaalassa ja mitä todennäköisemmin menee myös tässä tulevassa..kun joudutaan sektioimaan ennenaikaisesti. eli täällä yksi joka jakaa tunteesi kyllä..